Capitolul 2.

229 16 15
                                    

În fața școlii mă aștepta Elly cu un zâmbet strălucitor. Am mers la ea și am îmbrățișat-o.

-Neața nebuna mea, ce s-a întâmplat? Ești prea happy, nu uita că ești la școlă și în 5 minute începe prima oră. Râzând.

-Heii albinuță. M-am împăcat cu Roby, cât s-a chinuit să mă aibe inapoi după greșeala lui,mi-a fost și milă de el.

-Așa îi trebuie, dacă te-a înșelat! Bby eu plec la Franceză , tu ce oră ai?

-Mate, poate ne întâlnim după ore. Paa.

-Poate. Ciauless .

Orele s-au terminat foarte repede și am luat 10 la istorie în test, nici nu-mi vine să cred plus .. Caroline nu a fost la școală ,și pauzele au fost liniștite și deloc stresante. Am sunat-o pe Elly ca să ne întâlnim, dar era cu Robert și nu am vrut s-o deranjez .

----

-Mamă! Am ajuns! Țip ca disperata la intrarea în casă în timp ce mi-am pus bluza în cuierul de pe hol.

-Bine ai venit! Mă întampină mama și o iau în brațe. Haide în bucătărie, am pregătit ceva gustos.

-Hmm.. Miroase bine. Când am intrat în bucătărie , pe masă am văzut o tava cu lazania , am mâncat două porții de lazania cu pofta și deodată mi se făcuse rău. Am fugit repede la baie începâind să vomit, iar apoi am început să mă spăl pe dinți, fiind deranjata de .. Vlad!

- Hmm. Văd că nu te simți prea bine . Imi spune uitân-du-se în toaletă și zâmbin-du-mi ușor. Se pare că nu ai fost cuminte, gagiutu ți-o tras-o bine. Începând să râdă.

- Nici un gagiu, Lazania e de vină. Întinzân-du-mă să trag apa toaletei.

- Sau tu, care parcă devorai farfuria cu totul? Râde.

-Știi ceva , nu am chef de tine în acest moment. Plecând în camera mea, trântind ușa.

Din cealalta parte se aude ' Ha.. Fițe de copilă.'. Mă prefac că nu am auzit și încep sa-mi caut haine . Mă îmbrac sport , cu adidași , apoi o iau pe Betty cu gândul de a alerga cu ea prin parc și jucân-du-ne cu mingea, sau , pur și simplu bețe.

---

-Vaii drăguțul de tine! Și încep să mângăi un câine necunoscut , Văd ca pe zgarda lui scrie Tessy .. Aa, Ești fetiță! Te-ai pierdut, frumoaso?

Am luat zgarda lui Betty și i-am pus-o lui Tessy, cățelul meu fiind vizibil gelos.
Am început să mergem prin parc sperând că o să găsim stăpânul lui Tessy.

Deodată am auzit un băiețel care își striga câinele și am pornit spre locul de unde se auzeau țipetele lui disperste.

-Bună, cred că Tessy iți aparține . Zâmbin-du-i ușor.

-Vă mulțumesc din suflet! Cum aș putea nu să vă răsplătesc?

-Nu e nevoie! Și , vorbește-mi cu tu .

Ne-am așezat pe o bancă începând să povestim despre cățeii noștri, despre poznele care le-au făcut și cum Seby( băiețelul) era cât pe ce să o piardă pe Tessy într-un grav accident de mașină , dar , doctorul Stoney i-a salvat viața. Ne-am cunoscut .. și de-odată îl văd pe băiat puțin trist.

-S-a întamplat ceva ? Spun îngrijorată.

-Nu! Adică.. Da! Spune începând să plângă. M-am pierdut! Am plecat ieri de-acasă , urmând să plec la o mătușă, dar m-am rătăcit.

-Stai.. ce? De ce ai făcut asta? De ce ai fugit de-acasă?

- Părinții mei nu o mai acceptau pe Tessy și am luat o notă mica, De frică am plecat . Mi-am luat câteva haine în rucsac, bani.. Și am plecat!

-Știi adresa mătușii tale?

A dat din cap afirmativ , întinzân-du-mi o hârtie cu o adresă pe ea. Ești sigur că este adresa corectă?

-da.

Vrând să îl ajut pe băiat am luat-o pe jos cu o hartă în mână! Știu.. sunt nebună că merg atât pe jos , dar aveam bani doar pentru o călătorie cu taxi.ul și la întoarcere nu aș fi vrut să merg singură, pe jos , noaptea ..
Ne-am rătăcid la început , pentur că țineam harta invers.. Dar am trecut peste! Nu știu ce impresia i-am făcut.. oare, crede că sunt proastă? Mă întreb în gândul meu.

El având o bicicletă, am făcut cu rândul .. și așa, ușor ușor am ajuns în fața unei porți foarte mari din fier.

Intrând înăuntru, el a vrut să mă serveasca cu ceva..

- Desigur.. Un suc de fructe natural?

- Vine imediat. Spune el plecănd în bucătărie în timp ce îmi holbam ochii la obiectele de valoare din living . Era o liniște deplină, dar a venit o blondă care era doar în lenjerie intimă și a început să țipe.

-John!Avem un oaspete.

---
Astea au fost ultimele cuvinte pe care le-am auzit . Acum, Sunt într-o cameră, dar nu știu în ce cameră, legată de mâini si dezbrăcată. Presimțirile mele s-au adeverit. Am început să țip și să plâng. Mă chinuiam să mă dezleg, dar nu puteam, strânsoarea avea vreo cinci noduri.

- Dacă nu taci , te voi lega și de gură! Se aude o voce groasă și misterioasă, dar nu știam de unde vine .

M-am ridicat cum am putut și m-am dus în fața unui dulap ce avea o oclindă mare.

Când am ajuns în fața ei , m-am speriat. Eram ciufulită, și mai rău.. Bătută , plină de zgârieturi, arsă cu țigara .. Răni foarte adânci și am simțit cum sânul ma ustura foarte tare! Sânul meu stâng era tot tăiat. Am început să țip în speranță cineva mă va ajuta și să plâng .

-Taci! Se auzi iar acea voce.

-Cine ești? Ce vrei de la mine? Lasă-mă să plec și nu voi zice nimic , nimănui! Jur! Zic printre suspine.

-haha .. Mă faci să râd! Aici îți este locul! Nu o să mai pleci de-aici!

-Ajutoor!!!! Încep iar să strig ca disperata, dar degeaba.

------

Heii. Am pus și capitolul 2! Sper să vă placă . Scuza-ți-mă pentru greșelile de ortografie. Lectură plăcută. :**

Iubire cu forța.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum