Capitolul 4

131 9 2
                                    

Perspectivă Alessia.

Mă trezesc speriată și îl văd pe Vladimir cum căuta niște haine.

-Ce faci aici?

-Tu, ce crezi că fac? Caut haine ca să mergem să îți cumpărăm haine noi pentru noul tău loc de muncă alături de Oana,Anne și altele.

-Mai precis, cu ce se ocupă ele? Era logic cu ce se ocupă, dar am vrut să fiu sigură.

-200€ pe noapte. Și afișează un zâmbet diabolic, oarecum.

-Voi credeți ză o să mă f*ut cu orice drogat pentru bani?! Mă răstesc la el.

-haha, cine crede.. Ești obligată! Zice serios, după mi-a întins niște haine și o lenjerie intimă. Înainte de serviciu , o să ai o mare întâlnire, totul depinde de tine!

-Ce întâlnire? Fraților, nu vreau să mă prostituez, nu vreau nici o întâlnire! Vreau acasă. Zic începând să plâng.

-îmbracă te și nu te mai zmiorcai atat. Aici, nu faci ce vrei tu. Zice țipând.

-Ieși din camera, ca sa ma schimb.

-Te voi vedea oricand voi vrea dezbracata, asa ca taci si schimba te.

M am intors cu spatele la el, incepand prin a mi schimba lenjeria intima . Nu ii inteleg reactiile, nu il intele pe el, adica, ii spune celorlalti sa nu se atinga de mine , sa nu se aproprie de mine si el , tipa, vrea sa ma vada dezbracata..

---

Sunt impreuna cu Vladimir in Mall , imi cumpara de toate si nu se uita la bani.

Deodata apare in fata noastra Vlad cu o tipa siliconata.

-Ce faci sefu? Zice Vladimir dand mana cu Vlad.

-A.. Alessia? Zice el confuz.

-Vlad! Ajuta ma. Il iau in brate tinand capul peste pieptul lui.

Tipa siliconata a plecat , luandu si la revedere de la Vlad.

-Cu ce? Frate.. nu mi zi ca ea e...

-Oh. Ba da! Ea e arma noastra , e frumoasa, nu i asa?

-E frumoasa.. dar , Alessia, esti virgina? Si incepe sa rada.

-Tu esti seful? Cu ce te ocupi Vlad? De ce mi ai facut asta mie? Mereu m am comportat urit cu tine, dar nu asa de rau incat sa ma duci la produs, obligan du ma! Nu vreau sa te mai vad! Te urasc! Stiai ca am fost rapita.. tu ai pus totul la cale! Nu vreau sa te mai vad! Si am fugit de cei doi fara sa mai scot vreun cuvant.

---
''Nu mi vine sa cred.. chiar el! Se foloseste de naivitatea fetelor .. Vlad e un nenorocit , un cretin, nici Vladimir nu e mai jos, credeam ca e altfel.. ''Zic cu voce tare crezand ca nu ma aude nimeni fiind intr o padure si lasand lacrimile sa se prelungeasca pe fata mea stand jos cu mainile incrucisate la piept.

-credeai.. Se aude vocea lui Vlad.

-Sa nu te atingi de mine! Ii spun nervoasa.

-Exact, sa nu te atingi de papusa mea! spune Vladimir incepand sa rada.

-Vreau sa mi explicati totul. Zic printre suspine.

-Hm.. Si , ce ai vrea sa stii papusa?

-Ce i cu Leny ala.. de ce sunt eu 'arma voastra secreta' ? Ce am eu si nu au celelalte?

-Piz*da au toate . Zice Vlad incepand sa rada.

-Taci ma. Tu esti virgina, ele nu. Leny e un afacerist care ne va da bani frumosi noua sau celelalte echipe pentru o seara cu o virgina dinaia ... bomba cum ar zice el.. si incepe sa rada.

-Adica, ma f*t cu el si va da voua bani? Cautati pe altcineva! Eu in nici un caz nu voi face asta. Mai ales dupa tot ce mi ati facut.

-Baby.. esti obligata! Daca nu ... te F*t pana cand o sa lesini , o sa te trezesti si iar o sa lesini. Te ia mama dracu daca nu faci ce iti zicem noi! Zice Vladimir. Eu sunt sefu' tau, Lumea stie ca el e sefu ca sa nu intram iar in belele din cauza ..

-Ce cauza? Serios.. ce proasta sunt, dupa tot ce mi a zis eu il intreb de cauza.. oricum, nu mai am scapare..

-Crimelor, nimic important..

Dupa tot ce aud acum chiar imi este foarte frica, de asta le zicea celorlalti sa nu se atinga de mine si ii spunea celuilalt ca daca afla sefu, va fi ca si mort.. Asta era doar un joc de al lui.. de fapt el este seful. Mai bine.. fac cum vrea el.. cu Leny si atat.

-o fac cu Leny si dupa ma lasati in pace? Dar... eu nu vreau.

-Scumpo nimeni nu ar vrea sa fie in situatia ta! Ba o vei face de cate ori este nevoie si, trebuie sa iti fac cunostinta cu camera mea preferata unde sunt duse fetitele care nu asculta de mine. Zice Vladimir si eu inghit in sec.

...

Gata si acest capitol.
Va astept parerile, scuze pentru greseli.. scriu repede si scriu de pe telefon..

Povestea a luat o intorsatura putin neplacuta .. putin mai mult neplacuta. Peste cateva capitole va incepe aza cu iubitul cu forta.. cine credeti ca o va face pe Alessia sa il iubeasca cu forta?
V-am pupat. :**

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 25, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iubire cu forța.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum