Season 5 Episode 8

139 8 13
                                    

Season 5 Episode 8

TEEN WOLF TIME!!!!!!

1. Who dafaq is that with Deaton?!?!?!

2. Oh they took it off alright and it looked hideous from what they showed in the last episode which was just the back of it's head.

3. HE HAS FOUND AN ANSWER!!!

4. HOLY SHIT IT'S THE DESERT WOLF!!!!!!!!!!!!!!!! AHHHHH!!!!! I KNEW IT!!!!!!!!!! She hot.......

5. Omg Scott looks so worried!!!!!!!!!! Poor him!!!!!!!!!! SHIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTT!!!!!!!!!!!!

6. Dude's been impaled..........

7. HOLY SHIT!!!!!!! #SLAPPED BY MELISSA!!!!!!!!!!

8. Yo, I thought it was a dude....... 0.0 woops......

9. That slap tho, lol sorry not sorry

10. Dafaq up with you Kira?!?!?

11. I KNEW IT!!!!!!!!!!! STUPID COP!!!!!

12. MY BABY!!!!!!!!!!!!

13. My baby looks so sexy even when his face is covered in blood!

14. THOSE BITCHES! BETTER GET THE FXCK AWAY FROM MY LIAM AND HAYDEN!!!!!!!!! 

15. BITCH KICKED MY BABY OIN THE FACE............... LETS KILL THAT ASSHOLE!!!!!!!!!

16. OOOOOOO Parrish in a towel! Niiiiice he wet too ;)

17. I love Kira's parents!

18. Layden!!!! or maybe Hiam? Nahhhh Layden is better!!!!!! #PUPPYLOVE!!!!!!!!!!!

19. He tried to take her pain away so cute!!!! and FXCKING ADORABLE!!!!!!!!! AHHHHHHH I'M IN LOVE!!!!!!!!!!!!

20. Scira, so cute.

21. THE DOCTORS FXCKED UP EVERYTHING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

22. DON'T LIE SCOTT!!!!!

23. Shut up Theo!!!!!!!!

24. WHAT THE FXCK SCOTT?!?! 

25. Shit that looks like it hurts!!!!

26. FXCK NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Teen Wolf Season 5 and 6BWhere stories live. Discover now