Tanrım, neden diye bir çığlık attım. Evet evimiz yanıyordu polisler felan gelmişti itfayeciler yangını söndürmeye çalışıyorlardı. Annem hıçkıra hıçkıra bağırıyordu burası tom'dan (marcus'un babası) kalan tek yerdi. Komşular teselli etmeye çalıştılar bizi.aradan haftalar geçti, evimizi yine eskisi gibi yapmaya çalışıyorduk,komşular bize destek çıkıyorlardı. Birkaç gün sonra eve polisler geldi ve evimizin kundaklandığını söylediler. Annem peki kim yapmış bunu der demez polisler cevap verdiler onu hala bulamadık ama hala araştırıyoruz.annemle ne kadar uğraşsakta ev eski haline gelmiyordu eşyalarımız yanmıştı. Annem yeni bir eve taşınsak iyi olur.dediğinden beri şoktayım. Nasıl ya nasıl olabilir böyle birşey sanırım böyle birşeye karşı çıkan tek benim evde ama nasıl bırakırız bunca hatırayı? Nasıl? Aradan zaman geçti ve bir binaya taşındık. Evet, güzel bir evdi fakat ev biraz küçüktü kardeşimle aynı odada kalıyorduk. Bir gün aşağı kattakiler yüksek sesle müzik dinliyorlardı. Tamam eğlenceli biriyim ama bu kadarda olmazki yani bina burası sonuçta, hadi şarkı dinliyorsun tamam da neden yüksesle dinliyorsun? Bu duruma çok kızdım ve aşağıya inip kapıyı deli gibi çalıyordum. Kapı birden açıldı. Ağzım açık kaldı ve gözlerim yerinden çıkacak gibi oluyordu. Aman tanrım bu ne güzellik tanrım sadece gözlerinin içine bakıyordum. Kız sanki beni dövecekmiş gibi bakıyordu ama yinede çok güzeldi.
~ Ne var ne istiyorsun. Kapıyı neden öyle çalıyorsun?
~Iııı şey ben (hakikaten neden gelmiştim) ııı .
~ya ne oldu söyle yada git. Kapıyı kapatıyordu ki elimle tuttum. Ama nasıl derimki böyle bir kıza? Boğazımı temizledim ve:
~ Müziğin s sessini b biraz kısarmısınız .
~ Sanane be .
~ Ya tabi bananane de ama yine biraz kıssanız olmazmı? Dedim ama kız bana birşey söylemeden kapıyı suratıma kapattı. Yukarı çıktım. Aşık oldum diye deli gibi evin içine şarkı söylüyordum. Sonra oturdum ve onu düşünüyordum, sanki biraz asabiydi ama ne bileyim çok tatlıydı.düşündüm taşındım ve yanına gitmeye karar verdim. Aşağıya indim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GiVE LoVE Me
Teen FictionNeşeli, hiperaktif bir erkek ve tanımadığı kişilere karşı huysuz mu huysuz agrasif mi agrasif bir kız.takip etmeyi unutmayın :) Okuyuculara teşekkürler.