Capitolul 6

4 0 0
                                    

Din persfectiva lui MARK:

Continuam sa merg in spatele Clarisei, dar spiritul care o urmarea nu ii voia binele,iar asta ma ingrijora, ea crede ca atunci eu am hipnotizato  eu pe sora ei, dar defapt era posedata de acel spirit cu intentii rele, dar clar trebuia sa am  grija de ea, sa o pazesc, pentru ca nu vreau sa o pierd, o iubesc din suflet , o ador, chiar imi pare rau ca am parasit-o, imi vine sa il omor pe maestru pentru ce m-a pus sa fac:

-Flash Back_

-Mark!!!!!!! VIno aici acm, avem ceva de discutat

-DA maestre, ce s-a intamplat?

-Esti cu fata aceea semi vrajitor?  Clarisa parca o cheama

-Da maestre.., simteam ca are intentii rele cu ea ,dar nu stiam de ce

-O vreau, Asa ca ai face bine sa o parasesti, dcaa nu vrei sa ii fac eu rau, dar nici nu te vei apropia de ea

-NUUUU, nu pot permite asa ceva

-Atunci va muri!!!

-End-

Simteam ca imi vine sa lesin, mici lacrimi imi aparuse in coltul ochior, dar le-am facut repede sa dispara, nu vroiam sa ma vada cineva vulnerabil, eu eram Mark, cel mai rau vrajitor, nu trebuie sa ma vada nimeni vulnerabil, sansibil, eu trebuie sa arat ca am sufletul de gheata, daca as fi stiut ca asta o ranea pe Clarisa efoarte mult, nu as mai fi fost asa dur cu ea.. dar atunci vad ca ii curge si ei o lacrima si ca se sterge, imi vine sa o iau in brate ca pe vremuri, cand plangea din caua mea, iar tot eu trebuia sa o impac, mi-e dor de acele vremui, dar daca as incerca acum sa o iau in brate, sigur ma va respinde ... dar cred ca ea inca mai are sentimente pentru mine, nu cred, Sunt sigur..., o IUBESC, din tot sufletul... dar fix atunci o vad cazuta pe jos, si o masina in fata ei, iar la volan... ACel spirit...!!!!, nu ma voi pute ierta vreodata, ma urasc, sunt  oribil, cum am putut fi asa chior, incat nu am vazut ca se indreapta spre iesire...,sunt sigur ca Maestrul a trimis spiritul sa o omoare, deoarece m-am apropiat de ea.. dar nu pot sta departe de ea... o iubesc mult...si nu pot rezista fara ea, acele buze, acei ochi de caprioara, acea talie trasa ca prin inel, era perfecta...totul la ea era perfect...iar acum Maestrul ii vrea spiritul sa o aibe doar pentru el... ca stie ca fizic nu l-ar vrea, nu se injoseste ea asa mult, vrea sa para stana de piatra in fata altora, dar, eu stiu cum e ea cu adevarat... iau pestre asta o iubesc, si nu voi putea renunta niciodata la ea....e un inger pentru mine....un inger fara aripi, cazut pe pamant...iar ea se ascunde ca sa nu-si dea seama ca e un inger...Dar cineva ma trezeste la realitate, si priesc inainte, si ma trezesc la realitate, privind-o iarasi pe patul de spital.... iar in secunda urmatoare, vad acel spirit, facandu-mi semn sa tac...suierid un mic *shhht*  , iar peurma vad cum intra in ea...atunci incp sa tip!!! 

-NUUUUUU!!!! Iesi din eA!!!!, nu se poate, nu vrau sa plece!!!

Atunci o vad pe sora ei Sisi cum se apropie incet, si se aseza ilangaea, incercand sa vorbeasca cu mine...

-Spiritul?...

-Da....,Stai!, tu ce unde sti?!

-L-am vazut, in acea noapte, inainte sa apari tu... statea langa patul ei..si se uita la mine, facandu-mi semn sa tac, dar eu nu l-am lasat si am trezit- pe Clari, iar atunci spiritul s-a infuriat ,si a disparut, iar dupa ai aparut tu...ca si cum ai simtit...

-SIsi...ma bucur ca ai salvat-o atunci...dar acum e prea tarziu...

-NU este.... eu sunt mai puternica ca vrajitoare decat ea..

-CE?!

-cum ai auzit.. sunt mi puternica decat ea... si..atunci cand ai incercat sa ma hipnotizezi...tu nu ma poti hipnotizeza, dar.. spiritul intrase in mine... dasta am injunghiato pe Clari...nu din cauza ta.. .stiu ca nu nu i-ai face rau, stiu ca  o iubesti... apropo, eu iti pot citi gandurile.. deci mai usor cu sentimentalismele, ca imi venea sa plang..

citeste ganduri...,nu o pot hipnotiza...ciudat.. stai e...

-ESti MArea Preoteasa? Doamne, mare preoteasa, de ce nu te-ai rencarnat in Clarisa? de ce tocmai in ea? e prea mica..

Atunci ochii lui Sisi ,se fac negrii complet si incepe sa vorbeasca

-NU am intrat in corpul ei, pentru ca avea un zid ipotriva ei creat de acel spirit,  foarte puternic...e foarte puternic, dasta m-am rencarnat in sora ei, ca sa o pot salva...imi  pare rau pentru tine, stiu ca o iubesti..

-Da...., atunci ma uit la patul in care statea Clarisa... dar vad ca ea a disparut.. unde?

-A Disparut!!!!!!!!!!!!!!

-CE?!!!!!!!!!!!!!, strigam toti 

-Ea tocmai a disparut...cum..? trebuia sa treaca pe langa noi..

-Spiritul..., soptesc...

Din perspectiva Clarisei:




Scuze ca a durat atata timp pana cand sa postez, dar a fost perioada cu liceul, simulari etc...+ ca mi se stricase laptopul.. deci... cum arata acum povestea? pareri sincere, Va iubesc <3

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 12, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

delete (horror style romana)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum