Bozuk'um

18 1 2
                                    

****

Edindiğim bilgilerle odada sağa sola gidiyordum.Öğrendiklerimin doğrulu ne bilmiyordum.Ama doğruysa başım acayip şekilde beladaydı.Acilen bir iş bulmalıydım.Çünkü arıştırmalar ve deneyler için para lazımdı.Güçlerimden vazgeçemezdim.O yüzden bende güçlerimi insanlardan saklamaya çabalicaktım.

İlk işim deney odamın içinde olan depo odamı,güçlerimi kontrol etmek için yaptığım deney odasına çevirmekti.Ve tek başımla 2 haftamı alırdı.

Yataktan çıktım ve telefonumu aramaya başladım.Kaybolmuştu.Yani normalde hep şarjda olurdu am yoktu.

Uzun arama çabalarımdan sonra bulamamıştım.Ta ki,bir anda kendi kendine avucuma gelince.Kendimden korkmaya başlıyordum.Menyatik bir güç! ,dedi iç sesim.Cidden acilen birilerinden yardım almalıydım.Ya da daha büyük çaplı bir araştırma yapmalıydım.Yoksa kafayı yiyecektim.

Kendimden korkarak yatağımdan çıktım.Lex'te benimle beraber yataktan  indi.''Bugün büyükanne ve büyükbabayı görmeye gidiyoruz ,kızım.Sonrada kendime ilk başta 'Bozuk'-ellerimi kaldırarak iki parmağımla tırnak işareti yaptım- odayı hazırlamak için paraya ihtiyacımız olucak...Yani işimiz çok ama zaman yok.''

Odayı terkettim.Ama arkamdan gelen sesler duyuyordum.Arkamdan gelen tek şey ise Lex'ti.Korkarak arkamı döndüm.Tek bir mırıldanma sesi duyuyordum.Ama Lex'ten başka hiçbir görüntüye,bulantıyla göz göze gelmedim.Bence şizofren oluyordum.Ve bunların hepsi bir oyundu.

Korkudan,Lex'e doğru eğildim ve mırıldanmalar çoğaldı.Amacım Lex'i kucaklayıp,aşağa kata kaçmaktı.Lex'in tüyleriyle,elim temas edince ; mırıldanmaları algıladım.''Bence o zaman hemen çıkalım.'' dedim.Gözleri irice açıldı.''Yani zaman yoksa acele bırakmıyalım...''Korkudan elimi hışımla çektim.Ve sakin olmaya çalışarak ''Seni anlıyorum,Lex.'' dedim.

Gene mırıldanmalar duydum.Elimi yavaşça,yavaşça Lex'in tekrar tüylerine koydum.''Ben seni her zaman anlıyordum...'' dedi.

Ve bundan sonra hatırladığım gözlerimin ağırlaşması,bedenimin ağırlaşması : yavaş yavaş gözlerimin kararması ve ilk bedenimin,sonra kafamın halıya düşmesi.

Uyandığımda hastaneydim.

Ne!? Hastane mi ?!!



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 28, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BozukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin