Løftet

33 2 0
                                    

Lucy venter på Troian utenfor skolebygget. Første Dag På Vidregående er noe de begge har ventet på i årevis. De har begge med de hvite MK veskene med seg, Men ellers er de helt forskjellige. Lucy er ganske så usosial på skolen, men på Internett har hun flere hundre venner hun chatter med til midnatt. Stilen hennes er veldig forskjellig fra dag til dag, og håret hennes er en perfekt mørkebrun sjokoladefarge med tusenvis av krøller.

Troian derimot er en veldig smart (litt nerdete) person, med en ganske formell stil. Det lange, lysebrune  håret hennes har krøller her og der, så det er nesten alltid satt opp i hestehale. Hun har ganske høye mål for sin alder, og tenker alltid på skole før gutter (selv om hun ikke kan si nei til en perfekt sixpack og et kjekt ansikt)

De er klare for å gå inn glassdøren og inn til første time. Matte. Troians favorittfag, mens Lucy kaller det sin "sovetime". Ingen på skolen har lagt merke til Lucy og Troian, mest fordi Sasha F. har laget mye drama ut av at det ikke er nok rom for turning i kantina.

-Troian? Lucy ser veldig selvsikker ut. -vi har kjent hverandre i 6 år nå. Det er en ting som er sikkert. Vi vil bli bestevenner for alltid. Troian fortsetter: -Til en av oss dør.

Merkelig nok får de melding samtidig: Jeg skal sørge for at det ikke blir lenge, horer!

Til En Av Oss DørWhere stories live. Discover now