čavko..moje meno je Natali,môj život je založený na snoch. Ked mám svoj sen,som odhodlaná si ho splniť...
žijem v Californii s mojimi rodičmi a 2 sestrami Teri a Annou.
Z celého srdca milujem slnečnice..
Ale to nieje podstatné,prídime k príbehu...
Ráno som sa zobudila plná očakávaní,že aspoň dnes teri a anna nebudú buchotať v kuchyni.
Nuž,sestry si nevyberiete...
Išla som dolu schodmi s nádejou že kuchynka ešte stojí.
Pokračovala som až som prišla ku kuchyni.
Zistila som že je zle podla dverí z ktorých stekala voda.
Otvorila som dvere a schytala muffin na tvári.
"Teri,Anna!"
"čau Natali,"Obzrela sa Teri a uhla sa Aninmu hodu muffinom.
"Načisto ste sa zbláznili?, Všade sú muffiny a je tu strašní neporiadok!"
"Hups.." Povedala anna a teri sa od smiechu chytala za brucho.
V tej chvíli do kuchyne vletela mama a stratila dych...
Pozerala na muffiny zalepené na strope,malinovú polevu stekajúcu po linke a na moje 2 skvelé sestry..
"Anna....Teri.." Zúfalo sa prihovorila a sledovala všetko zničené.
Z otvorenými ústami prešla cez kuchyňu do obývačky ktorá je hneď vedľa .
Do obývačky som sa ani neodvážila vstúpiť ale zvedavosť ma premohla,pokračovala som popri mame až kým sme sa nedostali do obývačky.
Mame sa do tváre dostal hnev.Ani sa jej veľmi nečudujem,polka záclony chýbala,a polička s knihami bola prázdná,nuž tie knihy sme potom zbadali na zemi celé od polevy.
ČTEŠ
Pole žltých slnečníc
Abenteuer15 ročná Natali,zbožnuje slnečnice,rozhodne sa teda hladat najväčšie pole slnečníc..