Deel 16

485 24 3
                                    

Pov Jorik
Ik loop naar Marloes haar kamer. Ze staat in haar bh. Ik kuch. Ze schrikt en kijkt me aan. Hoe gaat het met Sander vraag ik zacht. Coma zucht ze. Ze is wel erg dun. Ze loopt snel naar de badkamer. Mijn ogen vallen op een doosje van medicijnen. Waarvan je afvalt. Ik pak het op en loop snel naar beneden. Iedereen is er gelukkig.

Pov Samuel
Wat is dit vraagt Jorik aan Brechje. Ik weet t niet zegt Brechje. Het zijn pillen om aftevallen. Maar ze is al fucked up dun zegt Jorik. Brechje schrikt en gaat staan. Iedereen schrikt. Van wie vraag ik. Marloes. Marloes komt de kamer binnen gelopen alsof er niks aan de hand is.

Pov Kaj
Haar ogen vallen op het doosje. Ze twijfelt niet en rent weg. Ik twijfel ook niet om haar achterna te rennen. Mijn vader is haar vader. Brechje en Marloes zijn geen zussen maar stiefzussen ik ben Marloes haar broer en Brechje haar stiefbroer. Marloes wacht schreeuw ik. Ze stopt met rennen en draait zich om. Haar blauw heldere ogen net als die van mij kijken me aan. Ze rent op me af en knuffelt me. Kaj ik ben lelijk huilt ze. Je bent totaal niet lelijk, ben ik lelijk? Vraag ik. Nee zucht ze. Dan ben jij het ook niet. Ik pak de papieren die ik heb gestolen van mijn vader. Ik , ik ben jou zusje fluistert ze. Ik knik. Brechje dan? Stiefzusje zeg ik zacht. Marloes van der voort herhaalt ze een paar keer.

Two  sisters on school (Samuel Leijten) (Lil kleine) B-Brave)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu