Deel 17

466 19 0
                                    

Pov Samuel
Een huilende Marloes met een glimlachende Kaj komt binnen lopen. Ik kijk vragend naar Kaj. Kaj zijn vader komt ineens de villa in. Kaj heb jij die papieren vraagt hij boos. Kaj knikt en geeft ze terug. Jongens Marloes is mijn zusje zegt Kaj. Wacht wat zegt Jorik geschrokken. Helemaal niet Kaj schreeuwt zijn vader. Oke wat is hier aan de hand vraag ik. Samuel je hebt een zusje zegt Kaj voorzichtig. Kaj deze papieren zijn van de familie Leijten. Wacht wat dit meen je niet zegt Kaj geschrokken en staat op. Kaj Brechje is jou zusje zegt Kaj zijn vader. En mijn dochter voegt hij eraan toe. Dus ik ben de broer van Marloes vraag ik. Kaj zijn vader knikt en lacht even. Ik kijk naar Marloes. We lijken best op elkaar als je er zo over denkt. Maar die blauwe ogen ze lijkt daardoor ook op Kaj.

Pov Brechje
Marloes en ik zijn geen zusjes vraag ik. Ik kan helemaal niet zo goed met Kaj en Marloes niet met Samuel. Ik kijk naar Kaj die met zijn handen in zijn haar zit. Marloes zit ernaast starend voor zich uit. Ik kijk naar Samuel die naar Marloes kijkt. Tjeez dit had ik nooit verwacht toen ik naar die school ging. Ik pak Samuel zijn hand. Hij blijft naar Marloes kijken. Marloes staat op. Samuel ook. Daarna Kaj en dan ik. Kaj komt naar me toe en knuffelt me stevig. Zusje fluistert hij.

Pov Marloes
Ik sta snel op. Samuel ook. Hij kijkt me aan. Hij loopt naar me toe en pakt me stevig beet. Ik pak hem ook vast. Mijn broer. Alleen mijn broer.

Two  sisters on school (Samuel Leijten) (Lil kleine) B-Brave)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu