Bekle Beni New York

50 3 0
                                    

Hani en son patronum dergiye çıkcan demişti ya doğru çıktı gerçekten dergiye çıktım hemde bir sayfa full benim resmimle kaplıydı.
Çok mutluyum kim bilir gerçekten bir manken olurum.
Hemen dergiyi alıp anneme koştum ve gösterdim mutlu olduğunu gözlerinden okuyabiliyordum.
Sonra dergiyi Ayşe götürdüm o kadar sevindiki "Vay benim ünlü arkadaşım"diye seslenmeye başladı.
Sonra en güzel an geldi dergiyi baş düşmanım Selda ya götürdüm .Konuşma aynen şöyle oldu;

+ Naber Seldacım?
-iyiyim noldu bişey mi lazım tabi benden başka yardım edecek birini bulamadın.
+Yok canım .......... dergisini biliyorsun değilmi?
-bilmezmiyim muhteşem bir dergi noldu dergiyi alcak paran yok paramı istiyorsun?
+yok acaba 7.sayfayı çevirirmisin?
-eee bu kız gibi mi olmaya çalışıyorsun?
+inanamıyorum biraz suratına bak sonra bana bak .
-photoshop dimi bu?
+istersen git yandaki marketten al ordada aynısını görürsün.

Off diyip hemen uzaklaştı intikam tatlı oluyormuş sonra işe gittim patron;

+ sana müjdeli bir haberim var inşallah kabul edersin.
-Evet dinliyorum
+.......... yeni defilesi için seni istiyor dergi de seni çok beğenmiş.
-peki bu defile Nerede?
+biraz uzak ama uçak biletini ve otelin o firma alıyor.
-Nerde?
+New York
-Ama orası çok uzak
+lütfen tatlım hem bu işte çok para var bide eğer çıkarsan yolun açık.
-peki ne zaman ve kaç gün kalcam?
+2 gün sonra sabah 6 da uçak kalkıyor uçak tam 12 saat sürüyor sonra 7 gün orda kalacaksın ve geri gelcen bu kadar.
-peki fiyat ne kadar?
+30.000

Demezmi yürüyerek bile giderim bu New York a

-Evet ka ul ediyorum
+Tamam bu iki gün senin manken okulun var orda sana yürüyüş falan öğretcekler tamam mı?
-Tamam

Tabi hemen annemi,teyzemi,Ayşeyi kafeye çağırdım hepsi hemen geldi

Ben:Size bomba bir haberim var.
An:söyle kızım
Te:evet
Ay:hadi çatlıcaz
Ben:Tamam sıkı durun

Hep bir ağızdan "HADİ" diye bağırdılar

Ben:Tamam hani dergiye çıkmıştımya sonra ......firması beni çok beğenmiş sonra beni defilesi için New York a çağırıyorlar 2 gün sonra uçak kalkıyor 1 hafta kalıp döncem.
Şimdi asıl bombaya gelelim bana defile için 30.000 tl ödeyecekler.
An:İnanmıyorum Tebrikler kızım
Ben:Saol anne
Te: Peki nerde kalcan?
Ben: Uçak biletini de otelide onlar ödüyor.
Ay:Tebrikler canım arkadaşım
Ben:Sağol yarın ve sonraki gün yürüyüş için okul var oraya katılmam oyüzden biraz evde prova yapmam gerek ben eve gidiyorum görüşürüz

Eve gittim ve kafama 2 kitap koydum.
Yürümeye çalıştım daha ilk adımını atmadan kitaplar düştü.
Sonra kendim düştüm böyle giderse beni defileye değil New York a almazlar.
2 saate yakın çalıştıktan sonra sonra tek değişen kitabı düşürmeden 5 adım atabilmem oldu.
Sabaha kadar çalışmam gerekiyordu ama çok uykum gelmişti ve ben yatıyorum inşallah yarın her şey güzel geçer iyi geceler.

....

Günaydın bugün ilk okul günüm oyüzden altınma yüksek bel siyah dar pantolon üstüne beyaz gömlek ve onun üzerine bordo kazak ayakkabı olarak da cat giydim saçlarımı hafif dalgalandırıp bol topladım ve hafif bir makyaj yaptım çok güzel olmuştum hemen çıktım otobüse bindim ve okula gittim 6 kişi vardı ve hepsi çok güzeldi bir adam yanıma yaklaştı herhalde bu öğretmeni hoşgeldin canım ben hocan cücü dedi.
İlginç bir isimdi
Cücü hoca herkes arka arkaya sıra olsun dedi
Ve ben en arkaya kaldım önümdekiler 1.95 olduğu için Arkada kayboldum
Öndekileri az da olsa görüyordum.
Muhteşem yürüyorlar
Ve sıra bana geldi yürüdüm ama penguen gibi yürüdüm.Sonra hoca yine beni yanına çağırdı.
Senle daha çok çalışcaz dedi.
Bende peki dedim.
Ve üstüme bir ansiklopedi koydu bununla bana doğru gel dedi.
Ansiklopedi yi zor taşıyordum.Bide yürüycekmiydim
Ne zahmetli iş ya dedim ve sonra yürümeye başladım Cücü hoca sadece bana bak ve ellerini aç dedi.Aynen yaptım ve yürüyebildim
Çok mutluyum 10 kere daha yürüdüm sonra podyumda yapmamız gereken mimik leri öğreti podyumda uca gelene kadar somurtuyimuşsun sonra en uca gelince hafif bir gülümseme yapıp geri gidiyormuşsun bunuda tekrarladıktan sonra okulun ilk günü bitti eve gittim ve Ayşeyi çağırdım ve bir süre sonra geldi.Gece 2 ye kadar ben yürüdüm Ayşe izledi sonra uyuduk.
Saat sabah 5.30 da alarm çaldı.uyanmamak için elimden geleni yaptım ama bir işe yaramadı.
Uyandım aynaya bir baktım çarşamba cadısına benziyordum.Hemen Ayşeyi uyandırdım.Ve saçlarımı örneğini istedim.
Bu gün ise saçlarımı ördüm altına köyü renk yapışık kot pantolon,üstüne donut resimli kazak ve altına bot giydim gözüme takma kirpik ve toz pembe ruj sürdüm.
Neyse sonra otobüse binip okula gittim bu gün dün yaptıklarımızı tekrarladık ve hoca sen tamamsın ama evde tekrar yap dedi ve eve doğru yöneldim.Çok heyecanlıyım defile haricinde New York u gezmek için 6 günüm var.
Oleyyy neyse şimdi benim güzel bir uyku çekmem lazım iyi geceler

....

Günaydın saat sabah 3 ve bavulu aldım ve otobüse binip Havalimanı'na gittim biletimi aldım ve uçağı beklemeye başladım.1 saate yakın bekledikten sonra uçağa geçtim.
Yerime yerleştim koltuğum cam kenarına oturduğum için çok mutluydum.
Mutluluğum çok uzun sürmedi yanıma tahminimce 150 kilo biri oturdu koltuğun kenarlarından taşıyordu . Off resmen koltuğa sıkıştım 12 saat böyle geçmezdiki hemen hostesin yanına gittim ve durumu anlattım ve boş yer olmadığı için yerimi değiştiremiyeceklerini söylediler.Off resmen her tarafım tutulcaktı.Tek bir çarem kalmıştı oda yanımdaki adamdan biraz kaymasını istemekti ingilizce söyledim anlamadı türkçe söyledim anlamadı en sonunda el hareketlerine anlatım ve 1 milim sola kaydı yani hiç bişey değişmedi.
Sonra adama biraz daha kayarmısınız dedim oda 2 milim daha kaydı off yeter dedim ve baş hostes gittim durumu anlattım podyuma çıkacağımı böyle giderse podyuma çıkamayacağımı söyledim oda 1 kişilik boş yer var ama o cam kenarı değil dedi bende kabuk ettim busefer yanımda yaramaz bir çocuk ve annesi vardı çocuk saçımı çekiyordu annesi de hiç bir şey demiyordu.Bu kadar sorumsuz bir anne hiç görmemiştim kadına ingilizce çocuğunun beni rahatsız ettiğini çocuğunu cam kenarına koyarsa bütün sorunun çözülmesini söyledim oda ama ben cam kenarından bakmak istiyorum dedi ve çocuğuna sakin olmasını söyledim. Ama hiçbir işe yaramadı.
Yine baş hostese gittim ve onları şikayet edeceğimi çok rahatsız olduğumu söyledim. Oda peki efendim Vip bölümünde 1 kişilik yer var oraya geçebilirsiniz dedi Ohh sonunda o kadar rahat etmiştimki 12 saatin nasıl geçtiğini anlamamıstım.
Uçak inişe geçti muhteşem bir yerdi burası hemen aşağı indim ve bavulu aldıktan sonra kalacağım otele gittim.orda güzel bir duş yaptım ve ailemi aradıktan sonra sevdayı aradım.
Konuşma aynen böyle oldu;

+Alo Selda teyze senmisin
-Hayır Kumsal ben arkadaşın Selda
+Ayy Özür dilerim teyzemi aradım zannettim neyse aramışken. .......nın defilesinde çıkcan da New York dayım
Dediğim an telefon kapandı Ohh bir mutlu oldum bir mutlu neyse çok yorgunum yarın defile var ben yatıyorum iyi geceler

1 ton özgürlükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin