Bolum 4

50 5 1
                                    

Bende Alev odasina gidince , televizyonu acip koltuga güzelce yayilip kanallari gezmeye basladim. Daha sonra sıkılip koltuktan kalkarak disari cikmak icin yöneldim.
Bu sırada benim diasari çıktığımı goren Alev hemen pesime takilarak nereye gittiğimi sordu bende hava almak icin disari cikacagimi söyledim bunun uzerine Alev de hazirlanarak benim yanima geldi .
Bir Alev e bir kendime bakiyordum.
Alev uzerin degistirmis , ben ise dalginligim dan dolayi esortmanimla disari cikacaktim .

Daha sonra Alev in beni cekistirerek odama goturmesiyle hemen dolabimi acip bana bir kac kiyafet cikartip giymem icin verdi.
Bende verdiklerini giydikten sonra saclarimi yapip hafif bir makyaj yapip odamdan ciktim.
Daha sonra Alev le beraber ayakkabı larimizi giyip disari ciktik.

Biraz yürüdük ten sonra bir banka oturup dinlenmeye kara verdik.
Alev bana bakarak bu gun dusundugun kisi kim diye sordu

Ben de Aleve bakarak hayir kimseyi düşünmüyordum diyerek lafi gecisledim.

Alev bu sefer bana bakarak neden benden sakliyorsun neden bana inanmiyorsun ? Ben senin neyinim ? Kuzenin miyim ? Yoksa siradan bir tanidiginmi ?

Diyerek bana bagirdi .
Aslinda hakliydi .Ondan bunlari saklamamaliydim. Hatalitdim .Bana kizmasinda hakliydi.

Ona dönerek
Tamam haklisin biliyorum sana her seyi anlatmaliydim .Ve anlatiyorum.
Senin gelecegini duydugumda bende sana yemek hazirlamak icin mutfaga gittim .Dolaptada senin icin hazirlayacagim yemekler icin gerekli malzemelerin olmadigini gorunce bende markete eksikleri almak icin gittim . Kulakliklarimi takip sarki dinleyerek giderken yanlislikla birini carpmistim ...iste boyle.

Ben olanlari anlatırken Alev bazi yerlerde guluyor bazi yerlerde ise hmm gibi sesler cikariyordu.
Bu sekilde davranmasi hosuma gitmisti.Bemde onunla beraber gülmeye basladim.Biraz guldukten sonra kendimize ceki duzen vererek banktan kalkip ilerlemeye basladik.
Daha sonra atistirmalik bir şeyler aldiktan sonra eve gittik .

Televizyonu acarak kanallari getirmeye basladik. Aniden telefonuma gelen mesaj sesiyle irkildim. Telefonu rlime alarak okumaya basladim .
Alevr donerek yarin arkadasimin dogum gunu var gidelimmi diye sordum.
Alev de duyunca hemen tabikide gidecegiz evde oturup ta ne yapacagiz ki dedi.
Bende telefonumu elime alarak arkadasima mesaj yazmaya basladim.Mesajimda kuzenimle beraber yarin orada olutuz dedim.
Alevin bana cabuk kalk demesiyle ayaga firladim.

KUZENİMİN GELİŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin