1. Bölüm

102 12 12
                                    

Sabah tatlı tatlı uyurken birden bir çocuğun üzerimde zıpladığını hissettim. Bu legolasla bizim oğlumuz "Aramil" di. Benim adım Rosie, nur saçan yakışıklı oğlumuz aramilde 6 yaşında. legolasla benide "Yolculuk" hikayesinden biliyorsunuz zaten neyse Sol tarafıma döndüğümde legolasında uyandığını fark etmiştim. "Günaydın" dedim ve dudağına bir öpücük kondurdum. O da bana "günaydın" dedi. Ve sonra aramilin yanağını sıkıca öptüm. Tabi o da karşılıksız bırakmamıştı. Kalktıktan sonra terasdan hizmetçimiz mylia nın kahvaltı hazırladığını gördüm. Mylia aynı zamanda aramilin bakıcısıydı. Kahvaltı için masaya oturduğumuzda kapıdan hızlıca atlıların girdiğini gördük. Ve bu insanlar tanıdık kişilerdi. Kral aragorn ve askerleriydi. İçeri girer girmez onlarla göz göze geldik ve gülerek yanımıza yaklaştı. İsimlerini haykırarak sarıldılar birbirlerine . Aragorn u görünce hemen ayağa kalktım. Ve birbirimize sarıldık. Yerlerimize oturduğumuzda aragornun suratı birden düşmüştü. Legolas "pek iyi gözükmüyorsun sorun nedir? " dedi. Aragorn" Size kötü haberlerim var "dedi. "Malesef onlar intikam için geri dönüyorlar. "dedi. Dudağımı hafif oynatarak kısık bir sesle "umarım bu düşündüğüm arklar değildir" dedim. Aragorn derin bir iç çekti ve yavaş konuşarak " Arklar dönüyorlar " dedi. Yüz ifadem çok garip duruyordu. Ne diyeceğimi bilemedim. Aramil gözlerimin içine bakıyordu ve" Arklar da kim? " dedi. Buna cevap vermeyi düşünmüyordum. Ancak legolasın söylemeye niyeti vardı. Aramil e döndü ve "Aramil onlar bizim düşmanlarımız" dedi. Aramil " savaşıcakmıyız? " dedi. Ve daha sonra myliaya dışarıya doğru işaret ettim. Hemen aramili yanına alıp dışarı çıktılar. Hemen planları hazırladık silahları almak içinde içeriye girdiğimizde legolas bana dönerek "gelmeni istemiyorum eğer yolculukta sana birşey olurs-aa " derken sözünü kestim yüzüne doğru yaklaştık dan sonra işaret parmağımı dudak hizasında tutarak " şşşşşt bana birşey olmuycak hem aramilde burada güvende öyle değilmi? sakın benide kendinide üzme " dedim ve öptükten sonra kendi eşyalarımı çıkarmak için hızlandım. Ve ikimizinde işi bittikten sonra aragornun yanına gittik. Myliayı yanıma çağırdım ona şunu söyledim "mylia Aramil sana emanet onu her ihtimal'e karşı koru"dedim. Mylia "siz emin olun efendim onun için her şeyi yaparım " dedi. Yolculuğa çıkmaya hazırdık anlaşılan.

YOLCULUK 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin