Sonunda yola çıkmıştık. Amacımız ayrık vadiye giderek tekrar her ırkın krallarını vb. çağırmak, saldırılar için hazırlanmak ve orduyu hazırlamaktı. Geldiğimizde herkes oradaydı. Aklım Aramildeydi ama elimde olan bişey değildi. Ayrık vadiye gelmiştik. Herkes yerlerine oturdu. Aramıza ıceberg krallığından Prens Angor'da vardı. Anlaşılan bu seferki olay daha büyüktü. Çünkü bu Prens sadece en büyük düşmanı "Drayzen' in" olduğu savaşlara katılırdı. Bu güçlü dev yüzyıllardır gözükmüyordu. Arklar yıllar sonra tekrar güçlerini topladı. Ve yeni efendileri Drayzenin gücünü geri alabileceği tek bir şeyi yani " Taçını" alması için elinden geleni yapacaklardı. Taçın büyük enerjisi vardı. Bu taç sayesinde ölüler dirilebilirdi. Bu taçı kim takarsa ölülerin dirilebilmesi için yapması gereken şeyleri zihninde canlandırabilirdi. Taç yıllar önce elfler sayesinde o korkunç devin elinden alınmıştı. Taç, büyücülerin en yücesi olan Aidoneusun yeraltındaki sarayında saklanıyordu. Aidoneus yüzyıllar önce Drayzen ile hep beraber savaşırlardı. Ancak Drayzenin ihaneti nedeniyle Aidoneus öcünü almak için Taçını alarak gücünü azaltmıştı. Görüşme sonucu karar verilmişti. Yeraltındaki Aidoneusun sarayına yola çıkarak sarayı düşmanlardan korumalıydık. Ancak bu kolay olmuyacaktı. Aidoneus Kimseye güvenmez sarayına yaklaşana tehlikeli tuzaklar kurardı. Karar verildi ve herkes dairesine döndü. Legolas dinlenmek için dairesine döndü. Ayrık vadinin yemyeşil bahçesinde dolaşmak için ilerlerken birden arkamdan birinin " Rosieeee" diyerek bağırdığını işittim. Bu sesi tanıyordum. Gülerek arkama döndüm ve büyücü gandalfı gördüm. Koşarak gandalfa sarıldım. O kadar sıkı sarılıyordumki gandalftan küçük bir inleme sesi duydum. Fazla sıktırdığımı anladiğımda ise " özür dilerim " dedim. Ancak o kadar heyecanliydimki bir daha sarılmak istedim "seni çok özledim gandalf". "Ben de seni çok özledim rosie 8 yıldır görüşemiyoruz". " Evet gandalf bu arada oğlum olduğundan haberin yok öyle değilmi?" dedim gülerek. Gandalf büyük bir sevinçle adını sordu." Adı aramil". Ne güzel tam bir küçük prense göre bir isim" dedi gülerek. " Gandalf olan bitenden haberin varmı?" " Evet herşeyden haberim var, şimdi gidip biraz dinlensen iyi olur."dedi. Tamam dedim gülerek daireme döndüm. Yatağımın içine girdim gelecekte daha ne maceralar yaşayacağımı düşündüm daha sonra yarınki yolculukta dirençli kalmak için uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOLCULUK 2
FantasyMerhaba arkadaşlar hikayenin konusu elflerin,insanlar ve diğer ırkları ilgili yani orta çağ ile ilgilidir. umarım hikayemi beğenirsiniz bu arada "Yolculuk" hikayemide okuyunuz çünkü bu olayın başlangıcıdır, iyi okumalar...