2. BÖLÜM "YENİ OKUL"

51 4 4
                                    

1 hafta sonra

Sabah erkenden kalktım ve okula gitmek için hazırlanmaya başladım. Evet, evet bugün okulun ilk günü. Kahvaltımı yaptıktan sonra hazırlanmak için odama geçip dolabımı açtım. İçinden bir kaç yerinde yırtık olan siyah bir yüksek bel pantolon, üzerine 'BIEBER' yazan kırmızı bir t-shirt çıkartıp üzerime geçirdim. Ayaklarıma siyah Conevers ayakkabılarımı geçirdim. Aynanın karşısına geçip saçlarımı havadan bir at kuyruğu yaptım ve uçlarını maşa ile kıvırdım. Kırmızı ve siyah bilekliklerimi koluma taktım ve çantamı alıp, durağa doğru ilerlemeye başladım.

Evet okul özel okuldu ve giyim tarzına kimse karışmıyordu, kısaca serbest giyinebiliyorduk. Otobüs geldiğinde binip en arkalardan bir yere oturdum ve camdan dışarıyı izlemeye başladım.

Geldiğim zaman otobüsten indim. Okula ufak bir mesafe boyunca yürüdüm ve... Sonunda yeni okuluma varmış bulunmaktayım.

Sınıfımı ve katını öğrenmek için müdürün odasını aramaya başladım. Bulduğum zaman kapıyı tıklatarak içeriye girdim. Kapıyı kapatıp önüme döndüğüm zaman.. Ah, hayır lütfen hayır lütfen hayır. Kerem?

"Şey merhaba ben yeni öğrenci, Asya Güner. Sınıfımı ve kaçıncı katta olduğunu öğrenebilir miyim?" dedim müdüre karşı garip gülümsememle.

"Hoş geldin Asya, sınıfın 11-F, ve 3. katta. Kerem sana eşlik edebilir sınıfını bulmanda."

"Şey teşekkürler"

Kerem önde ben arkada 3. kata çıkmak için asansöre bindik. Düğmesine basmak için elimi uzattığım zaman, o da uzattı ve ellerimiz birbirine çarptı. Sanki elektrik çarpmış gibi elimi hızla çektim. "Görmüyor musun, ben basacaktım?"

"Ama ben bastım, ufaklık"

"Bana ufaklık demeyi kes, sınıfımı kendim bulacağım, sen kendi işine hadi" dediğimde göz göze geldik.

"Sınıfımız aynı küçük cadı" dediğinde kafamı yere eğdim. Hadi ama, bu manyakla aynı sınıfta nasıl okuyabilirim ben? Allah'ım benim suçum günahım neyse affet lütfen. Zaten tanıştığımız zaman yeteri kadar büyük bir acı verdin bana..

Sınıfa geldiğimizde cam kenarı 3 sıra dışında tüm sıraların dolu olduğunu gördüm ve o tarafa doğru ilerlemeye başladım.

"Ne? Bieber mi? Aman Tanrım, gel buraya hemen." bunu diyen kıza manyak bir şekilde bakarken, üzerime doğru koştu ve sımsıkı sarılarak en az 100 kemiğimi falan kırdı.

"Sakin ol, nefes alamıyorum" dediğimde kız beni bırakarak masum bakışlar attı. Yerimize geçtik ve öğretmenin gelmesini beklemeye başladık.

Bu sırada tanışmıştık. Adının Ayça olduğunu öğrendiğim kızın sarı saçları, mavi gözleri onu oldukça güzel kılıyordu. Erkek olsam aşık olurdum, taş gibi kız. Ve ayrıca benzer özelliklerimiz falan da var. Tam bana göre bir best.

Öğretmen derse girdiği zaman bana iğneleyici bakışlarını yolladı.. Tanıştık.. Ders bitti..

Yüzümü yıkamak için tuvalete gitmeye karar verdim. Kapıdan adımımı attığım sırada birinin kolumu tutmasıyla dengemi koruyamadım ve yere yapıştım. Hadi ama. Öküz!

"Bıraksana kolumu, işsiz misin nesin ya?" dedim kafamı bile kaldırmadan ayağa kalktım ve kafamı kaldırıp hangi öküzün bunu yaptığına baktım. Ha? Kerem? Cidden suçum neydi benim?

"Benimle böyle konuşabileceğini mi sanıyorsun? Üzgünüm ama yanılıyorsun!"

"Kusura bak Kerem ama sen de benimle böyle konuşamazsın, şimdi kes çeneni!" kolumu hızla çekip, huzursuzca Kerem'e baktıktan sonra havalı bir şekilde sınıftan çıktım.

Dersler bittikten sonra, artık yolunu ezberlediğim eve gitmek için çantamı topladım. Daha ilk gün ve ben en en yakın arkadaşımı buldum. Yetenekli ben.

Eve gitmek için okuldan çıktığımda düz yolda yürürken kendi ayağıma takıldım ve yere yapıştım. Ardından buranın rahat olduğuna karar verdim ve oturmaya başladım. Telefonumu elime aldım ve instagram bildirimlerime bakmaya başladım. Telefonumu çantama koydum kalkacakken son gaz gelen arabayla yere tekrar yapıştım.

OH MY GOD.

Araba son anda önümde durunca ayağa kalkıp kaportasını tekmelemeye başladım.

"Gerizekalı eziliyordum. Öküz. Gözünde hasar mı var? Nasıl bu kadar hızlı gidersin ya? Ölebilirdim? Ben ya ben. Efso ben. Allah korudu" dedikten sonra sürücüye baktım. Hadi canım. Şakadır dimi ya?

"K-kerem? Aaa b-bende tam gidiyordum ya. B-bay bay." Koşarak eve geldim ve kendimi yatağa attım.

Rezil olma konusunda Everest'im resmen ya. Offf

Telefonu şarja takıp yatağa uzandım. Sabah, yeni okulda ikinci gün. Öküz bir Kerem ve ben. Zor iş.

İMKANSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin