Aduahai!, mampus laa aku. Macam mana aku boleh lewat, sekarang sudah 9.5minit , huuuuaaarrggghhhhhhh, cane aku boleh lewat 5 minit ni.. jalan da laa sesak waktu sekrang.. andwae omma help me!. Aiigoo harabuji kat depan ni awat terhegeh2 memandu!! Bila tengah stress macm ni mula laa baran aku sampai. Aku pun bunyikan hon.. geram didada tuhan je yang tahu.Tiba tiba fon aku pun berbunyi, dengan mulut terkumat kamit tanda hati tengah hot, aku pun tekan laa punat hijau..
" haaa apa hal call orang ni?? Tahu tak orang sibuk. Tak menyabar nyabar!!
"Part mana kamu sibuk tu cik yoona?? Tak sangka awak ni garang jugak ye
Errrrrkk.. mulut aku sa terkunci tak tahu nak jawapa apa. Aku tengok skrin fon, ya allah rasa nak pengsan, kenapa celupar sangat mulut aku ni, berani marah bos sendiri.. andwae!!!
Rrrr bos, jalan jemm , tu yang saya sakit hati tu.aku jawap ala kadar, alah dengan bos miang ni apa aku kisah..
Its ok.. pastikan awak sampai sebelum klien sampai, kalau tak awak kena teman saya lunch, araso!!
Sewel punya bos miang, berani ko nak ngurat aku, boleh bla la kau orang tua botak!
Ok. Aku jwap tak ikhlas, derhaka dengan bos xmasuk syurga weyyyhhh.. entah mana laa aku belajar ni..
Akhirnya selepas beberapa jam aku sampai juga, fuh! Selamat.
Yuri yang berada di kuanter ku hampiri..Annyeong.. yuri klien klien da sampai ke? Tanya ku dengan nafas termengah mengah lagi..
Sudah lebih kurang 1 minit yang lalu, yuri memandangku dan tersenyum..
Serentak itu, tubuh aku rasa melayang.. " andwae!! Omma!!!
Aku taknak laa teman kan orang tua botak tu!!! Nanti jadi scandal plak aku ngan bos miang tu..aku jugak yang dapt malu, dia tu bukan tahu malu lepas heboh satu pejabat dia kena tangkap basah, macm mana laa berita yg panas tetiba jadi sejuk sekejap je , terus senyap macm tak pernah berlaku.
Tu yang aku sakit hati, sepatutnya org yg tahu cerita ni pergi buat aduan kat pihak atasan supaya org tua rambut botak tu kena pecat, baru aman hidup aku.
Hooii!! Kau tunggu apa lagi cepat pergi masuk. Sergah yuri,
Omo, mati aku,, tq yuri...
Bersambung
Vote taw :)
emotional_yongie14-Gyuri-@minah.