Ep3
Semasa aku sedang sibuk mengemas timbunan fail, datang la satu kelibat seseorg, aku menoleh memandang susuk tubuh itu..
Alangkah terperanjatnya aku, maun tercabut jantung melihat lelaki dihadapannya"Jom yoon kita lunch,awak da janjikan dengan saya..
Takhingin aku dem tapi aku nak bagi alasan apa ?? Kalau ditawar sebiji rumah pun aku tetap xhingin kuar ngan kau laa org tua miang.Errr bos mianata , sekejap lagi saya nak pergi hospital,omma saya masuk hospital, saya xdapat nak temankan bos laa ye.."
Fuh jawapan yang memang cari nahas,, aduhaiii yoona kenapa ngan ko ni .."Oh, kalau begitu awak temankan saya esok laa ye" mata sebelah dikenyit kepada ku.
Tanpa pengetahuan dia aku membuat muka nak muntah.. tak sedar ke diri tu da tua, masih nak berkenyit2 ngan aku..
Errr ok.. itu sahaja balas aku, lepastu aku bla cepat2 tak kuasa aku nak melayan orang tua ni.. tp aku dpt merasakan setiap langkah ku diperhatikan olehnya sewel betul. Kalau aku kaya da lama aku berhenti, sewel betul.
Kereta kesayangan aku betul2 parking dekat hadapan syarikat, aku melihat jam, hmm sempat lagi ni nak lunch, pergi makan steamboat jak laa..
Tak sampai 30minit aku da sampai da direstoran steamboat. Makin xsabar aku nak menikmati makanan kegemaran aku,
Sementara menunggu makanan yg aku pesan , aku membelek telifon akuYuri?? Mana laa dia pergi agaknya.. selepas simiang tu dtg dekat aku.. aku rasa nak berambus cepat2. Yuri pun aku tinggal, nasib laa yuri dpt kawan kejam macm aku ni,
Akhirnya makanan aku sampai, tp yg membuatkan aku tercengang ada surat sekali pelayan tu bagi, bila aku tanya dari sape, dia tersenyum senyum pulak, lantak kau laa hai, maleh den nak layan!
Aku meletakkan surat tu ketepi, dan makan makanan yg telah dihidang.bukan aku xkisah surat tu tp bab romantik2 ni aku kaku sikit,ex boyfrend tinggalkan aku pun sebb aku ni langsung tidak romantik.ya laa cinta monyet kan, mana kekal, ada jodoh tu adalah.
Tiba tiba telifon aku pun berbunyi, aku pantas mengambilnya dan melihat ke skrin, senyuman terukir dibibirku.
Yuri, mesti dia nak marah sebb tinggalkan dia..-bersambung-