Hayat zordu , geçmiş acıydı gelecek ; Karanlık gecelerde sokak lambasında yanan umuttu. Benim umudum Asya olmuştu. Sağım , solum , dünüm , bu günüm...
Beni geçmişimin acılarından kurtaracak olanda
AŞKI , ACIYI yaşatacak olanda...
AŞK duygusu ; Saçmalık olarak gördüğüm bu duyguyu iliklerime kadar hissetmemeliydim ama olmadı. Duygularım mantığımın önüne geçmişti bile çoktan.
***
Bir an gelir insan herşeyi unuturmuş anılarını bile , hayallerini bilene unuturmuş. İşte o an ölüm anıymış. Herkez zamanda yolculuk yapıyor aslında anılarıyla geçmişe , hayalleriyle geleceğe. Hiç hayal kurup sonunu kötü bitiren bi insan gördünmü ?
Kesinlikle görmedin çünkü kötü olan gerçeklerlerdir bazen. Hayaller , gerçekler mutlu etmediği sürece kurulur...
Bir insan 50 tl karşılığında bi kişinin altında istediği için acı çekebilir , Hastalıktan acı çekebelir , Sevmedikleri kişilerin ölümünden acı çekebilir. İnsan herşeyden acı çekmek isteyebilir belki ama asla ve asla bağlandığı kişdien acı çekmek istemez. Bağlandığın an kaybedersin AŞKDA , bağlandığın an bitmişsindir, tükenmişsindir. Bağlanmıycaksın. Sev , sevme demedim. Ama bağlanma.
Aşk güzel bişey bikere yaşa , bağlan , sev , hasret kal , mesajını bekle , acı çek ve geldiğimiz nokta.
Yine kaybettik...
Aşk savaş gibidir;
Başlaması kolay ,
Bağlandığın an;
Durdurması zor.
Ben şuan yaşıyorum. Belki bi ilk olur asyayla kazanırız. Herşeyin güzel olucağına inandım bunada asyanın sayesinde inanıyorum. Daha şimdiden deliler gibi özledim onu.
Mutlu olmak için cesur olmak aşık olmak için fedakar olmak gerekir. Bir çoğumuz bunu başaramayız. Mesela içimizdeki ilişki hevesi yüzünden karşımızdaki kişilerin acı çekmesine , kalbinin kırılmasını sağlıyoruz. Kendimize bağlıyoruz ondan sonra onunla hiçbişey yaşamamış gibi çekip gidiyoruz. Hiç kimse bu kadar basit olmamalı aslında.
İlişki hevesi yüzünden hayalimizdeki aşık olabileceğimiz insanın elbisesini alıyoruz hiç alakası olmayan bi insana giydiriyoruz ilk kendimizi sonra karşımızdaki kişiyi kandırıyoruz. Ondan sonra hiç alakası olmadığını anlayınca karşımızdaki kişiyi elbiseyle beraber bi kenara atıp gidiyoruz.
Asya beni atmamalı çünkü bikere geldi bana bidaha gitmemeli.
Hiçbirşeyime , Herşey olan tek insan O. Sevmek güzelde sevdiren ASYA olunca dahada güzel.
Dünyayı güzelleştirmek aslında elimizde ama tek kişiyle olmuyo. Mesela:
Zengin , Fakir olmasa herkezin bütçesi aynı olsun dicem. Bazılarının gözü doymuyo.
Herkezin aşkı Çift taraflı olsun birbirlerine bağlı olsun dicem. Bazılarının duyguları kerhane reyonunda satışa sunulmuş.
Herkez aynı olsun dicem. Herkesden bi farkımız olsun dicekler.
Sadece gösteriş için yaşayan çok insan var ve bunlara özenenler. Bazılarında öyle bi kalp varki harekete duyarlı kapı gibi önüne gelene açılıyo.
İnsan bazen sadece bakar biyere odaklanır ve bakakalır. Geçmişine kitlenmiş , geleceğe eror vermiş bi şekilde.
Düşünüyorum...
Tam ölüceksin ya yaşamak istersin delice 40 yıl beklersin bir cümle söylemek için hayat sana bir dakikayı çok görür ya.
Bunu düşündükçe geç kalacağım aklıma geliyo. Açılmak istiyorum ilk defa sevdiğim bi kişiye seni seviyorum diyemiyorum.
Sizce bu aşk deilde ne ?
Bazen insan rüzgar olmak ister. İnce ama kuvvetli. Hızlı ama gelip geçici. Alabildiklerini yanında götürürsün. Ağır basanlarıda yarı yolda bırakırsın Geçmişinde kalır. Geleceği ise yanına alabildiklerin belirler.
Dal gibi , Toz gibi , Yaprak parçası gibi. Bazen bir kenara atarsın Bazende gidebildiğin yere kadar, gücünün yettiği kadar yanına alabildiklerinle uzaklaşırsın. Gücünün bittiği yerde ise sadece baka kalırsın. Arkadan gelen bir rüzgar senden kalanları alır ve sen sadece senin olan yanında taşıdıklarını havada iken alçaktan izlersin. Ama hiç üzülmesin buda bi tecrübeydi bi ders verdi dersin. Kendini avutursun. Gerçek şu ki işte O an anlarsın "Geride Bıraktıklarını".
Yanlızlık bazen çok iyi bazen çok sıkıcı. Yani yanlızda kalmalı insan çoğu zaman. Çünkü sevdiklerini , değer verdiklerini o an anlıyor insan. Herşey güzel olucak diyorum belkide etrafımdaki güzellikleri ben görmüyorum.
Bi insanı gerçekten mutlu edecek insan kaldımı?
Varda bizmi görmüyoruz ?
VEYATTA
Geldide bizmi kovduk ?
Yaşamak için bi sebebin olmalı. O sebebte seni hayata bağlamalı. Onunla birlikteyken yaşadıkça yaşıyasın gelmeli.
Yine hava karardı , Yine hüsran...
Baksana bu gece yıldızlar bile iki yönlü bir sen bir ben. O bile bizi anlatabilirken ben sana bizi anlatamıyorum. Ne garip dimi Aslında olan bana oluyo geceleri sadece tavana bakıyorum , Tavanda resmini çiziyorum. Uyuyamıyorum sadece bakıyorum tavandaki olmayan resmine.
Senle tek bişeyi paylaşamam " Yanlızlık ". Bunu asla unutma yanlızlık paylaşılmaz...
Sessizliği dinleyin , söyleyecek çok şeyi var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAĞMUR'DA GELEN AŞK
RomanceAşkı; bulmak zordur. Öyleyse kıymetini bileceğiz aşkın. Bir kez buldunmu yapışacaksın yakasına. Ellerini bir saniye bile ayırmayacaksın aşkın üstünden. Bir çiçek gibi sulayacaksın. Büyüteçeksin. Öyle uzaktan bakmayla yaşanmaz aaşk. Ruhunu adayacaksı...