part-2

9 3 0
                                    

Kapıdaki kişi öksürmeye başlayınca edizden ayrıldım ve kafamı sesin geldiği yöne doğru çevirdiğimde 40-45 yaşlarında bir adam duruyordu.Ediz"senin ne işin var lan burada?"diye kükredi bir anda bende ne olduğunu anlamadan geriye bir attım. Adam"sanada merhaba oğlum nasılsın?"dediğinde ediz adamı yakalarından tutup duvara yasladı ve"ne işin var lan senin burda öldürürüm seni lan" diye bağırınca kağan içeri daldı ve ateşe dönmüş yeşil gözleriyle adama doğru yürümeye aşladı ve bağırdı "ulan piç herif canınamı susadın lan sen gebertirim seni lan"diyip adama bir yumruk yapıştırdı.Ağzımdan bir çığlık koptu çünki biri beni belimden ve kollarımdan sertçe tutuyordu bir anada ediz bağırdı."Bırak lan kızı" diye ama ben sadece o lafı duymuştum.Bırak lan kızı gerisi karanlık.

####################################

Uyandığımda karanlık bir yerdeydim. ayağa kalkıcaktım ama afallayıp yere yapıştım canım çok yanıyordu ama kendimi zorlamam gerekti ve ben gücü yitirmiş gibiydim bir zaman sonra bir ışık belirmişti kapı açılıp kapanma sesiydi daha sonra bana doğru birinin yürüdüğünü gordüm tam karşımda dikiliyordu ayakkabılarını görüyordum sade ve kafamı yukarı doğru kaldırdığımda o adam karşımdaydı edize oğlum diyen adam ardından bana eğilip.
"Seni küçük sürtük oğlumdan para koparmak için yalnış yolu seçtin "dedi ve yüzüme baktı bir dakika bana sürtük dedi sen şimdi görürsün "bana sakın bir daha sürtük deme"diye bağırdım çünki ben ediz gibi kükreyemiyordum."sürtük"dedi ve güldü bende onunla beraber güldüm ve cebimdeki çakıyı çıkarıp bacağına sapladım adam kan içinde olan bacağını tutarken bende kaçmaya başladım. Kapıda 2adam vardı ve kahretsi ki beni fark etmiş olacaklarki bana doğru koşmaya başladılar bir dakika bu cebimdeki çakıyı ben niye kaçırılırken edize saplamadım ki bu düşünceyi kafamdan kovup koşmaya başladım büyük bir kapıya geldiğimde kapıyı tekme ata ata açtım ve ormana daldım neyapacağımı bilmiyordum ama bir yol vardı ve ben oraya gide bilirdim yola doğru gittiğimde arkamda bir hareketlilik hissetim ve arkamı dönüp çığlık attım.

İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin