Vliegreis

6 0 0
                                    

Sanne P.O.V

YES eindelijk naar Londen met ook nog me beste vriendin!
Ze kan hier elk moment zijn.
Ik heb al afscheid genomen van mijn ouders en mijn grotere broer Jack waar ik een goeie band mee heb,
Ik hoorde deurbel en er floept een kleine gil van blijdschap uit mijn mond en ren naar de deur.
"Heey Sa" zegt Suus. (Suus en Sanne noemen elkaar Su&Sa)
"Heey Su" groette ik terug en we gaven elkaar een grote knuffel en ik zag dat haar ogen een beetje rood van het huilen waren.
Toen Suus terug trok zei ze
"Het is tijd om te gaan anders komen we te laat" zei ze een beetje snikkend.
"Ja is goed" ik pakte mijn koffer die naast mij stond en liep de deur uit en deed hem dicht.
We lopen samen naar de taxi die Suus had gebeld.

Suus P.O.V

Ik loop in Sanne's voortuin en loop naar haar deur,
Ik druk op de deurbel en ik hoor een klein gilletje van Sanne want het raam stond open.
Heey Sa" zegt ik
"Heey Su" groette ze terug en we gaven elkaar een grote knuffel en ik voelde dat mijn ogen nog rood waren van het huilen en het verbaasde me dat Sanne dat niet had.
Toen ik terug trok zei ik
"Het is tijd om te gaan anders komen we te laat" zei ik een beetje snikkend.
"Ja is goed" ze pakte haar koffer die naast haar stond en ze liep de deur uit en deed hem dicht.
We lopen samen naar de taxi die Ik had gebeld.
We stappen in.

*Als we op het vliegveld zijn*

"Dat is dan 15 euro" zei de chauffeur.
Ik gaf hem het geld en Sanne en ik liepen naar de hal.
"Het vliegtuig naar Londen vertrekt over 10 minuten" hoorde ik
"Kom we gaan" zei Sanne en ik stond op en we liepen naar het vliegtuig.
Als we in het vliegtuig zitten krijgen we instructies van een vrouw hoe je je riem vast moet doen bla bla bla ik ga vaker met het vliegtuig dacht ik.
Ik keek naast me en zag dat Sanne aandachtend luisteren, owwja ze is nog nooit met het vliegtuig geweest.
"Waar denk je aan" zei Sanne en ze kijkt naar me.
"Niks" zeg ik rustig.
Als die vrouw uitgepraat is doe ik mijn gordel om en pak een pakje kauwgom en stop het in mijn mond.
"We gaan zo opstijgen" word er omgeroepen
"Wil je ook dat helpt tegen het vliegen" vroeg ik aan Sanne en keek me vragend aan.
Ze zei daarna "oke als het helpt" zegt ze en ze pakt een tijdschrift uit haar tas die ze mee heeft genomen.
Shit daar heb ik niet aan gedacht dacht ik.
Ik pakte mijn oortjes en deed ze in mijn oren ik zetten Mag ik dan bij jou op en zong rustig mee.

Als de oorlog komt en als ik dan bang ben mag ik dan bij jou?

Als er een clubje kom en ik niet aan wil doen dan mag ik dan bij jou?

Mag ik dan bij jou, mag ik dan bij jou schuilen als het nergens anders kan? ik keek
naast me en Sanne begon mee te zingen.

En als ik moet huilen droog jij mijn tranen dan? Ik deed mijn ogen dicht en we Zongen samen het hele liedje

Want als ik bij jou mag mag jij altijd bij mij!

Kom wanneer je wilt ik hou een kamer Voor je vrij

*het liedje is afgelopen*

Ik open mijn ogen en zie dat iedereen naar ons kijkt en een paar mensen filmen het,
Ik bloos en iedereen begint te klappen
Ik hoor een klein meisje roepen,
"Mag het op YouTube" zegt ze
Ze is best klein ong 1,35 en heeft lange blonden haren in 2 staartjes super cute,
Ik kijk ik naast me en Sanne knikt.
"Tuurlijk" zeg ik daarna tegen het meisje.
"Hoe heten jullie meisjes?" vraagt de moeder van het meisje
"Suus en Sanne" zeg ik
De moeder zet het op YouTube met de tekst
'Suus en Sanne zingen Mag ik dan bij Jou in vliegtuig onderweg naar LONDEN'
Ik glimlacht en zie dat Sanne al licht te slapen.
Ik voel ook langzaam mijn ogen zwaar worden en ik val in slaap.
"We gaan zo landen in Londen" word er omgeroepen ik open mijn ogen en kijk naast me en zie dat Sanne al wakker is.
"Heey slaapkop" hoor ik Sanne zeggen.
"Hoi Sa" groette ik terug
"WE ZIJN ER BIJNA" schreeuwen Sanne waardoor iedereen naar ons keek en er kwam een boze stewardess naar ons toe gelopen.
"Mevrouw u mag niet schreeuwen in het vliegtuig" zegt ze waardoor ik moet lachen.
"Is het grappig mevrouw Heije" zegt ze
"Euhm goe weet u mijn naar" vraag ik vragenend en hoor Sanne naarst me zachtjes lachen.
De stewardess reageerde niet en loopt weg.
Ik kijk vragend naar Sanne die haar schouders optrekt.

We stappen het vliegtuig uit en Sanne schreeuwd
"WE ZIJN IN LONDEN BITCHEZZ" 
Waardoor ik moest lachen toen kuste ze de grond waardoor ik nog harder moest lachen.
"ONS NIEUWE LEVEN BEGINT" roepte ik, Sanne en ik sprongen tegelijk de lucht in.

She is beautifulWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu