Bots...

11 0 0
                                    

Niall P.O.V

Hmm ik heb wel zin in Starbucks denk ik.
Ik loop de trap af en dan zie ik Liam met Danielle zitten op de stoel Danielle zit op Liam's schoot.
"Heey Niall" zeggen ze in koor waardoor ze moeten lachen.
"Heey" zeg ik en ik pak mijn jas, en zonnebril
"Wat ga je doen?" Vraagt Liam
"Ik ga ff naar de Starbucks" zeg ik en ik doe mijn capuchon op en mijn zonnebril ik wil gewoon normaal van mijn koffie genieten.
"Oke is goed" zegt Liam.
Ik loop de deur uit en zie Paul daar staan ik begroet hem en loop dan de straat op.
Ik bestel een cappuccino en loop dan de winkel uit.
Voor ik het weet bots ik tegen een meisje aan,
Ze heeft lang bruin haar en mooie groene ogen ze is prachtig.
Koffie zit over haar t-shirt waardoor ik moet lachen maar ik hou me in.
"Auww" hoor ik haar mooie stem zeggen.
"Oww sorry het spijt me heel erg" zeg ik snel en ze kijkt me verbaasd aan.
Ik steek mijn arm uit en zei pakt hem aan ik voel haar prachtige zachte handen.
"Owwnee" hoor ik haar zeggen ik kijk haar verbaasd aan en zie dat ze naar de grond kijkt,
Ik kijk ook naar de grond en zie daar blaadjes liggen ze bukt maar ik hou haar tegenze kijkt me vragend aan.
"Het is mijn schuld, ik ruim het op" zeg kiem ik pak de blaadjes op en zie dat het songteksten zijn ik bladder wat door de blaadjes die onder de cappuccino zitten.
"Uhum mag ik mijn blaadjes terug" zegt ze en ik geef ze terug.
"Ze zitten onder de koffie" zegt ze verdrietig maar ik zie dat ze een beetje moet lachen.
Ik glimlach en ik vraag hoe ze heet.
Ik zie dat ze twijfelt maar zeg dan
"Ik heet Suus" zegt ze bloosend met haar mooie stem.
"Mooie naam Suus" zeg ik terug.
"Dankje hoe heet jij?" Vraagt ze dan
"Niall" zeg ik en ik kijk in haar ogen en ze schrikt een beetje.
"Kom maar mee" zeg ik en steek mijn hand uit.
Ze neemt mijn hand aan en loopt met me mee naar mijn huis, wat is ze toch mooi

Suus P.O.V

Sanne is naar de primark die ze daar zag en ik ga naar mijn appartement.
Ik pakte mijn songteksten die ik uit mijn rugtas (moet ik leren voor de school)
Ik draai de hoek om en bots tegen iemand ik val op de grond en mijn songteksten ook met koffie erover heen omdat die jongen naar de Starbucks was geweest.
De koffie zit op mijn t-shirt waardoor ik van binnen moest lachen maar liet het niet merken.
"Auww" zeg ik
"Oww sorry het spijt me heel erg" zeg de jongen met een Iers accent die met een capuchon op loopt en een zonnebril op.
Hij steek mijn arm uit en ik pakt hem aan ik voel opeens hele zachte handen
"Owwnee" zeg ik en kijk naar de grond, daar liggen me songteksten nat onder de koffie
Ik kijk ook naar de grond en zie daar blaadjes liggen ze bukt maar ik hou haar tegenze kijkt me vragend aan.
"Het is mijn schuld, ik ruim het op" zeg hij en hij pak mijn blaadjes op en hij bladder wat door mijn blaadjes die onder de cappuccino zitten.
"Uhum mag ik mijn blaadjes terug" zegt ik en hij geef ze terug.
"Ze zitten onder de koffie" zegt ik verdrietig maar ik moet een beetje lachen.
Hij glimlach en hij vraag hoe ik heet.
Ik twijfelt even maar zeg dan
"Ik heet Suus" zegt ik bloosend
"Mooie naam Suus" zeg hij terug en ik voel vlinders in mijn buik.
"Dankje hoe heet jij?" Vraagt ik dan
"Niall" zegt hij.
Wacht is het DE Niall Horan van 1D hij had wel een Iers accent.
"Kom maar mee" zegt hij en hij steekt zijn hand uit.
Ik twijfel maar neem toch zijn hand aan, ik weet niet waar we heen lopen maar het is nu al een droom.
Hij is zo lief en aardig.
Maar mijn songteksten zitten nu wel onder de koffie pff zeg ik zuchtend
"Waar denk je aan" hoorde ik dat mooie accent weer zeggen
"Niks hoor" glimlach ik
We komen aan bij een heel groot huis waar een hele grote man staat.
"Wie is dat Niall?" Vraagt de man
"Bekende" zegt Hij droog.
Hallo ik heb een naam pff
"Hallo ik ben Paul" zegt de man.
Is dit de man wie ik denk dat ie is?
"Suus" zeg ik terug en hij knikte
Niall deed de deur open en ik stond met open mond te kijken!
"DIT ZIJN.....

She is beautifulWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu