Morgan Lider Aaron İle Buluşuyor

14 0 0
                                    

CJ Morgan'a Lider'in kendisini çağırdını ve onu lider'e kendisinin götürmesi gerektiğini söylüyor. Newark'tan North Arlington'a yaklaşık bir buçuk saatlik yolda ilerlerken CJ onun elbisesine gizlice kayıt cihazı yerleştirir....
___________________

Hain CJ:
CJ tam on yıldır BWF yapılanmasında bulunmaktaydı. BWF'ye girmeden önce Schwarz Tod(siyah ölüm) isimli bir çetenin gizli bir elemanıydı. ST (schwars tod) isimli çete onu BWF'ye gönderdi. CJ bütün gizli bilgileri biliyordu. Ancak bu açgözlü hali lider Aaron'un dikkatini çekmişti ancak on yıllık çete elemanını kırmamak için bişey diyememişti.
__________________

Ancak CJ'in bu garip halleri Morgan'ın dikkatini çekmişti. İyi eğitimli birine kayıt cihazı yerleştirmek pek akıl karı degildi. Bir buçuk saatlik yolun sonuna Morgan hızlıca arabadan indi CJ'i geride bırakarak Lider Aaron'un odasına girdi.
__________________

Sonra ilk önce Lider'e parmağı ile sus işareti yaptı. Sonra cebindeki kayıt cihazını yerde ezdi ve sonra Lider'in şampanya şişelerinden birinin içine attı. Morgan'ın konuşabiliriz  demesiyle Lider ne olduğunu sordu.
_______________

Morgan CJ'in bir hain olduğunu cebinden çıkardığı kayıt cihazını CJ'in cebine koyduğunu söyledi.
Ve sonra Lider'e kendisine ne söyleyeceğini sordu. Lider sonra konuşuruz dedi. Morgan'a duvarda asılı olan baltayı eline almasını ve CJ geldiği zaman kellesini uçurmasını emretti. Ama niçin Morgan'a bu kadar güvendiğini o da anlamamıştı. Sonra CJ'i çagırdı. CJ odaya girerken küstah bir tavır sergiliyordu....

AMERİKA (Yeniden Yeniden Yaratılış)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin