CJ içeri girerken eline Glock marka tabanca almıştı bu hakaret olarak sayılırdı BWF'de. Morgan tam baltayı CJ'in kafasına saplıyorduki Lider Aaron dur dedi. (Aniden dur dediği için CJ'in ensesinde 3mm kadar yara açıldı.) Sonra sen kimsin de benim odama silahlı girersin dedi. O da sen kimsin ki benimle böyle konuşyorsun dedi.... (tartışma sürerken CJ Lider Aaron'a silahını doğrulttu. (Bu hareket ise BWF'de kesin infaz gerektirirldi.) Tam silahı sıkacaktı ki Morgan elindeki baltayla CJ'in kolunu kopardı.
________________CJ yerde kolunun acısıyla kıvranırken Lider Aaron CJ'in infazı için gerekli emirleri vermişti bile. BWF örflerine göre infaz edilecek kişi nasıl infaz edileceğini kendisi seçerdi veya itirafcılık yapıp asıl bağlı olduğu yeri satardı. CJ'in canı kıymetli olduğu için itirafcılık yapmayı tercih etti. Sonra ST'nin sırlarını ve gerçeklerini itiraf etti. Ancak yazılı ifade vermesi gerekiyordu. Bu nasıl mümkün olabilirdi ki çünki onun yazı yazdığı sol elini Morgan baltayla koparmıştı. Ve bu konuda Japon dostları Yakuza'dan yardım istedi. Yakuza'dan istedikleri şey bir sol kol proteziydi. Yakuza en cömert dostlarını kaybetmemek için hemen BWF'nin isteğini yerine getirdi. CJ protez kolu gelir gelmez hemen uzman ekip tarafından kol takıldı....