Deze dag is gelukkig voorbij. Ik kon hem maar niet uit mijn hoofd krijgen. Zijn blauwe ogen, ogen waarin je kan verdrinken. Alles ging in een waas voorbij. "Alish, moet ik je vanavond ophalen?" Vraagt Chris. "Ja graag. Hoe laat ben je er?" "Ik ben om half negen bij je. Tot vanavond!" Ik geef hem een knuffel en loop dan naar binnen. Het is nu half vijf, dat betekent dat ik nog vier uur heb om me klaar te maken. Tijd genoeg dus. Ik zie een briefje op het aanrecht staan.
Hoi liefje, ik ben vandaag niet thuis. Er was een spoedgeval op werk. Er ligt pizza in de koelkast, als je daar geen trek in hebt kan je ook iets anders eten. Sorry dat ik er niet ben en ik zie je morgen. Veel plezier op het feestje en wees voorzichtig. XXX Mams
Home alone dus. Ik app Lisa wel ffe of ze vanavond bij mij wilt slapen, we zijn morgen toch vrij. *Heeeyyy Lies vanavond na het feestje bij mij? I'm home alone.* 16.34 *Heeyyy ja tuurlijk gezellig :) Kan ik kleding van jou lenen? Dan hoef ik niks te brengen?* 16.34 *Sure altijd toch haha. Tot vanavond dan xx* 16.36 *Tot vanavond xx* 16.36
Ik eet even snel een boterham met nutella omdat ik best wel honger heb en dan ga ik douchen. Ik was m'n haar en lichaam en blijf er nog even onderstaan omdat de warme stralen heerlijk aanvoelen op mijn huid. Na een tijdje ga ik de douche uit en loop ik met een badjas mijn kamer in. Het is nu pas 17.15 wat betekent dat ik nog tijd heb. ik doe een joggingsbroek en croptop aan omdat dat nu gewoon lekker zit. Als ik beneden ben kijk ik wat voor pizza's we hebben. Ik zie mijn lievelingspizza pizza Hawaï en die doe ik in de oven. Na een half uur is de pizza klaar, ik pak een glas en doe daar water in en haal de pizza uit de oven. Yaasss food, ik houd echt van eten al helemaal van pizza. Als ik klaar ben doe ik mijn beker en bord in de vaatwasser en loop naar boven. Ik kijk op de klok en zie dat het tien over zes is. Ik weet niet wat ik met mijn haar moet doen dus ik app Lisa maar even, zij geeft me altijd heel goed advies.
*Lies! Ik heb je advies nodig!!! Ik weer eens niet wat ik met mijn haar moet doen! Please help me xx wanhopig meisje hihi* 18.11 *Stijl je haar en laat het dan los over je schouders hangen. Voor de rest niks mee doen, ik weet zeker dat dat je super leuk staat!! XX Your hero* 18.13
Okay mijn haar stijlen dus. Ik pak de stijltang en doe het in het stopcontact en laat het warm worden. Ondertussen kijk ik in mijn kast wat ik aan moet doen. Uiteindelijk zie ik het perfecte jurkje. (Zie foto hierboven). Na 5 minuten was de stijltang warm en ging ik aan mijn voor mijn spiegel zitten. Na een uur ben ik klaar. Normaal gesproken doe ik er veel langer over, so i'm really proud hihi. Het is half acht dus ik heb nog een uur, dat red ik makkelijk. Ik doe een beetje make-up op, wat bestaat uit mascara, oogschaduw en een wing. Ik doe mijn jurk aan en zie dat ik nog 40 minuten heb. Ik pak mijn mobiel en zet muziek op. Als ik Shawn Mendes met Something Big hoor begin ik keihard mee te zingen. Hij kan echt super goed zingen en ik vind hem geweldig. Als het liedje net is afgelopen gaat de bel. Ik trek snel mijn hakken aan en loop naar de deur. "Hey, je ziet er echt mooi uit" Zegt Chris. "Dankje hihi. Jij ziet er ook niet verkeerd uit hoor!" Zeg ik "Bedankt. Trouwens mijn broer kon ons niet brengen dus we moeten lopend. Sorry! Het is niet zo heel ver." Zegt hij een beetje verlegen. "Is niet erg, beetje frisse lucht voordat we gaan feesten is ook goed" Zeg ik lachend. Als we bij de club zijn aangekomen zie ik Lisa al. "Heyy Lies! Je ziet er echt geweldig uit!" Roep ik zodat ze me hoort. "Dankje Aliss! Jij ook!" Roept ze blij. Chris kijkt haar quasi beledigd aan en Lisa en ik schieten daardoor in de lach. "Jij ziet er ook goed uit hoor! Niet te veel meisjes tegelijk fixen eah!" Zegt Lisa lachend. Chris heeft op feesten altijd veel meisje achter zich aan. Maar ja wat verwacht je dan, hij is best wel knap. Als we uitgepraat zijn besluitend we naar de dansvloer op te gaan. We zijn met z'n drieën heel raar dus tussen al die dronken mensen valt dat niet op. Een uurtje later was ik ze kwijt dus besloot ik maar bij de bar een drankje te halen. Ik zou ze toch vanzelf weer zien. "Zo schoonheid, wat doet een mooi meisje als jij hier alleen?" Hoor ik een onbekende stem ineens naast me zeggen. Ik draai me geïrriteerd om naar de richting waar de stem vandaan kwam. De jongen zag er niet verkeerd uit,ik denk dat hij 17 of 18 is, hij had chocolade bruine en een leuke lach, maar ik kon hem nu al niet uitstaan. "Ten eerste ik ben hier niet alleen en ten tweede wat boeit jou dat irritante kwal." "Je bent een meisje met pit hè? Daar houd ik wel van." Shit dit is niet goed. Ik keek snel om me heen om te kijken of ik Chris of Lisa zag, maar op het moment dat ik ze het meest nodig had waren ze nergens te bekijken. "Nou ik houd niet van irritante kwallen" Snauwde ik naar hem en ik liep weg. Ik hoorde hem nog roepen dat hij niet klaar met me was, maar ik liep snel door. Ik wilde net de meisjes toilet ingaan toen ik een gang in werd gesleurd. Ik keek in de chocolade bruine ogen van de irritante kwal. "Wat moet je!" Snauwde ik. "Schoonheid, ik wil jou. Dat lijkt me nogal duidelijk." Probeerde hij verleidelijk te zeggen. "Ik wil jou niet dus laat me gaan." Zei ik boos. "Dacht het niet schoonheid" en voordat ik nog iets kon zeggen drukte hij zijn lippen op die van mij. Ik probeerde hem van me af te duwen maar hij was te sterk. Hij duwde me hard tegen de muur waardoor ik piepte. De zoen werd steeds ruwer en ik was er echt klaar mee. Ik duwde hem nog een keer weg en dit keer lukte het wel, maar doordat hij toen boos werd kreeg ik een klap van hem. De klap was zo hard dat ik een beetje zwart begon te zien. Net toen hij weer naar me toe wilde komen werd hij door iemand ruw weggeduwd. "Laat haar met rust" Siste de jongen kwaad. De jongen, die mij zoende, keek bang en stammelde een ja. "Als ik je nog één keer in haar buurt zie kan ik je beloven dat je er spijt van krijgt" Zei de jongen boos. Hij draaide zich naar me om en toen wist ik wie hij was. Zijn blauwe ogen zou ik overal herkennen. Ik had niet door dat ik aan het staren was totdat hij kuchte. "Bedankt dat je hem hebt weggehaald" Mompelde ik. "Moet je niet terug naar je vrienden." Zei hij kil. Daar ging zijn vriendelijkheid. Ik bleef nog even staan maar toen ik door had dat hij niks meer zou zeggen liep ik weg. Het deed pijn dat hij zo kil deed. Ik weet niet waarom, maar ik had gehoopt dat hij anders zou reageren. Hij had me tenminste wel gered van die jongen. En dat deed hij niet zomaar, of deed hij dat bij elk meisje? Ik zocht mijn vrienden en na een tijdje zoeken vond ik ze ook. We dansten nog best lang samen, maar ik was met mijn gedachte ergens anders. Uiteindelijk besloten we met z'n drieën naar mijn huis te gaan omdat er toch geen volwassene waren die konden zeiken. Chris stuurde naar zijn ouders dat hij bij mij was en om half twee kwamen aan. Ik besloot dat we het beste in de logeerkamer konden slapen omdat dat toch drie luchtbedden lagen. Lisa en ik kleedden ons snel om in de badkamer en toen we terugkwamen zagen we dat Chris al op het luchtbed lag. "Welterusten girls" Zei Chris slaperig. Wij zeiden ook nog welterusten en het duurde even voordat ik in slaap viel. Ik moest de hele tijd aan de donkere gang denken, en de jongen met de blauwe ogen die mij redde. Zijn ogen vallen sowieso op, maar in het donker leken ze wel licht te geven. Het was het mooiste wat ik ooit heb gezien. Uiteindelijk na lang gepieker viel ik ook in slaap.
WWOOOWW bijna 1500 woorden in dit hoofdstuk! Ik had best veel inspiratie dus heb ik alles meteen opgeschreven. Tell me what u think of it. Ik hoop dat jullie het leuk vinden
Lots of love,me xxx love u guys
JE LEEST
I love the wrong boy
RomanceZij wilt hem leren kennen. Hij wilt haar op afstand houden. Zij doet er alles aan om zijn muur af te breken. Hij doet er alles aan om niemand pijn te doen. Twee verschillende personen, één verhaal.