Başlıyoruz(^.^)

36 0 0
                                    


12 Mart Salı
- Miki yataktan hemen o koca poponu kaldır ve doğruca masana geçip dersini yap!
Bu ses en nefret ettiğim ses. Zorla ders çalışmaktan nefret ediyorum. Yine tarih, yine sosyal... Yarın sosyal sınavı olduğu için ve ben de dersime hiç çalışmadığım için annemin ağzından köpükler çıkıyor. Aynı bir aşı olmamış zavallı kuduz köpeğe benziyor şu an. Cevap vermedim.
- Kime diyorum ben !?Cevap da vermiyor.
Anneler hep böyle. Cevap verince "Bana karşılık verme!" diyorlar. Vermeyince de vermedi oluyor. Cevap da vermeyeceğim işte banane!
13 Mart Çarşamba
Sosyal sınavı olduk. Sınav bitiminde Sally yanıma geldi aynı bir ceylan gibi:
- Sınavın nasıl geçti Miki?
-...
- Kötü mü?
- Tam üstüne bastın dostum.
Sally ile 10 yıldır arkadaşız. Çocukluk arkadaşı da denebilir. Onunla yıllardır sınıflar karma olduğu halde hiç farklı sınıflara düşmedik. Şans işte...
14 Mart Perşembe
Annem bugün beni haşladı. Çünkü sınavdan 15 aldım. Sınıftakiler bana her zamanki gibi kıs kıs güldüler. Aldırmamaya çalıştım ama dayanamadım. Ağzımdan bir dünya küfür çıktı. Sonra hooooop ➡ Müdüre doğruca... Özür dilemekten başka yapıcağım yoktu müdüre karşı.
Müdürümüz Bay Eddy idi. Çok sert bir adamdır. O konuşurken -ve sinirliyse- "HIK" dersen yumruğuyla o "HIK"ı senin ağzına tıkar. O derece... O yüzden özür diledim. Müdür kabul etti ama annem kabul etmedi. Hatta şu an cezalıyım. 1 ay boyunca telefon yasak. Offf!!!
15 Mart Cuma
Günüm sıkıcı geçti yazacak bir şey yok. Telefon da yok.

17 Mart Pazar
Annemden gizlice telefonumu almayı başardım. Yatakta uyuyordu ve telefon cebindeydi. Ben de çekip aldım. Kolay oldu.
Telefonumu açtığımda otuz beş cevapsız arama vardı. Sally idi. Başka hangi işsiz böyle bir şey yapardı ki.
Aradım.
- Alo?
- Alo?
- Sally niye aradın beni otuz beş kere?
- Civcivim merak ettim seni ne yapayım. Açmadın ben de öldün diye korktum.
Sally'de biraz ölme korkusu var ( Biraz da yakınlarının aniden ölmesinden korkuyor.). Ayrıca saçlarım sarı olduğu için bana civcivim diyor.
- Peki ne için aradın? Sakın meraktan deme annemden telefonumu zaten gizlice aldım. Yine cezalıyım da.
- Çok olay oldu dün çok!
- Anlat!!
- Okula cuma günü yeni bir çocuk kayıt yaptırdı.
- Haberim yok, dedim merakla.
- Ama bir görsen acayip yakışıklı. Okuldaki bütün kızlar ona bayıldı ve ona yanaşmaya çalışıyorlar. Ama o onlardan uzaklaşıyor. Sen okuldan çıkarken cuma günü sen onun dikkatini bayağı çektin.
- Ya ben ne yaptım ki?!?!
- Civciv lütfen ciklemeyi kes. O senin bir şey yapmanı değil; senin doğallığını beğendi doğallığını!
- Eee?
- Yani senden biraz hoşlandı.
- ...
- Alooo Miki orada mısın?
-...
Telefonu yüzüne kapattım. Nasıl oluyor da benden hoşlanıyor?? Bu gerçek olamazdı. Bu yalandı. Ben çirkindim. Ben güzel değildim. Ben ben ben ben ben... Benden nasıl hoşlanabilirdi? Kahretsin ama kahretsin! Annem bunu duyarsa beni mahveder.

Miki'nin GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin