You are my yeoja

225 10 0
                                    

Maybe cerita ni,sya x buat dalam dialog...

×××××××
Loceng berbunyi menandakan waktu rehat telah habis...
Semua pelajar masuk ke kelas masing-masing,begitu juga dengan Luhan...

Di kelas Luhan
Luhan memasuki kelas dengan suasana yg amat riuh...Sebaik sahaja Luhan menarik kerusi untuk duduk,Yeoja dikelas itu terus bertanyakan soalan...

Oppa....Budak baru tukan,bencinya tengok dia...Kata yeoja 1..Luhan membalas..Alah..okey ape,cantik tinggi,putih mengalahkan oppa adelah...Semua yeoja yang berada disitu berasa pelik ape yg Luhan cakapkan itu....

Ckg Hyo pun masuk untuk mengajar biologi..Pada waktu yg sama,Seorang pelajar perempuan mengetuk pintu kelas...

'Pelajar baru ke?Tanya Ckg hyo..'Nae'Jawab perempuan itu...
'Silakan masuk dan introduce yourself'kata ckg Hyo...Pelajar perempuan itu pun masuk dan perkenalkan dirinya...'Annyeonghasaeyo,Kim Yuna imnida...

Tetiba Luhan yg berada dibelakang tersedak apabila mendengarkan nama Yuna...Ckg Hyo menyuruh Yuna duduk disebelah Luhan kerana tempat Luhan tu sememangnya kosong...Ckg Hyo menyambung pelajaran Boilogi....

S
K
I
P(-_-)

Waktu balik
Yuna..Tegur Luhan..Yes?Yuna menjawab...Yuna harini balik naik ape??Luhan bertanya..Ouh Yuna jalan kaki je..Waeyo?Yuna berasa pelik terhadap soalan itu....Ani...Nak oppa temankan tak?

Yuna POV
Kenapa jantung aku rasa nak meletup bila bercakap dengan Luhan ni??Aku mesti kawal perasaan ni..Baru first time masuk sekolah ni...Luhan bertanykan jika tidak menyusahkam dia hendak menumpangkan aku...Oh my god!!!Lalu aku pun menjawab 'boleh'...
End POV

Dipagar Sekolah....
'Oit Luhan!Panggil Suho...'Cepatlah sedikit...merugut Sehun...'Kejaplah...Jawab Luhan...
'Ni siapa?D.o bersuara...'Ouh ni Yuna...Dia budaq baru...Luhan nak tumpangkan dia...Jawab Luhan..'Annyeong,Yuna!Sapa mereka semua..Annyeong Kim Yuna imnida*bow..'Dh jum balik?Tnya Chen..'Okey jawab diorang semua...

Annyeong guys,Sorry lambat update..Busylah kebelakangan ni...I hope you like it..*thumbs up..Ade sebarang cadangan..Boleh comments and jangan lupa untuk vote ya...
Love you all*smooch

You are my YeojaWhere stories live. Discover now