Bakal suami..

193 10 1
                                    

Sudah pukul 12,Yuna x bangun lagi..,kerana dia tido lambat semalam kerana chat bersama unnie²nya...

FLASHBACK..
Tifanny:Yah!Kau jumpa Ahli exo x bagitahu!!!
Taeyeon:Wah!!Baekhyun ade tak?
Yuna:Yah!!oppa yuna pun ade tau...
Sunny:Who??
Yuna:Chanyeollah-_-///
Yoona:Hahahah...lupa pula...
Yuri:Dah²jom tido esok kan nak jumpa Yuna...
Yuna:Jinjaa!!!???
Seohyun:Yelah...Nak jumpa keluarga Yuna...
Soo young:Alang²tu Yuna ajaklah chanyeol sekali...
Yuna:Haih korang ni...esok Yuna nak jumpa bakal keluarga menantulah...
SNSD:WHAT?!?!
Hyoyeon:Yuna nak khawin?
Yuna:Terpaksalah x nak hampakan omma dn appa...Tapi Yuna jumpa diorang malam...Jadi bolehlah jumpa unnie.!
Snsd:Hahaha...gud nite Yuna...
Yuna:Good night...
END FLASHBACK...

Yuna!!Bangun!!..jerit omma yg sedang masak di dapur...Yuna masih tidak mendengar yg ommanya terjerit² suruh dia bgun...Eh budak ni nak kena ni...marah omma...

Belum sempat omma naik keatas..Pintu rumahnta diketuk...
Omma membuka pintu dn ternampak SNSD berada disitu...Mereka semua berpelukan kerana sudah lama tidak jumpa Omma Yuna...

Mana Yuna,Omma?tanya taeyeon..Haih...Tulah!Omma kejut x bangun sakit tekak omma jerit dari bawah...keluh omma..Gwenchana omma,Biar kami kejutkan...kata Sunny...Ha yelah!Omma nak sambung masak jap...*pergi ke dapur*...

Mereka naik keatas dn lihat Yuna tgh dibuai mimpi yg seindah-indahnya...(me-mimpi ape agaknya?)Mereka semua masuk kedalam bilik dan Tifanny duduk dibirai katilnya...

Yuna syg bangunlah dh pukul brp ni??kata Tifanny dengan lembut...Unnie?*kata Yuna sambil mengeliat...Iye semua org ade kt sini...Semua org?!?!Yuna bingkas bangun dan terus masuk kedalam bilik air...Snsd mengelakkannya...

S
K
I
P

Snsd dan Yuna keluar ketaman untuk menenangkan fikiran...Tetiba mereka terserempak dengan EXO

Noona!kata Sehun...Yah!!Dont call me noona!!!Marah Yoona...
Eh?Yuna pun ade kt situ...tnya chanyeol...Yelah oppa kan keluar takkan Yuna nak keluar pun x boleh...Btw,mana Luhan?Tnya Yuna...Entah!Dh mampos agaknya...Kata Chanyeol kerana dia sangat bencikan Luhan...Chanyeol jaga mulut kau tu..Marah Yuri...Ape?!Kau yg patut diam betina!!!Yuna jum balik!!Chanyeol menarik tangan Yuna dn meninggalkan Snsd dan Exo ditaman...

OPPA!!!!SAKITLAH!!!Marah Yuna...Chanyeol mengendahkan marah Yuna dan bawak Yuna balik ke rumah...

Dirumah
Chanyeol dan Yuna merempuh masuk kedalam Yuna mengakibatkan Omma terkejut...
Chanyeol!!Marah appa..Appa,Yuna naik dulu!Lepaskan tangan Yuna!!Chanyeol melepaskan tgn Yuna..

Sebelum Yuna naik keatas,Omma sempat berpesan...Yuna,ingat malam ni kita nak jumpa bakal suami kamu..."Nae omma...

S
K
I
P
(sorry banyak skip,sebab author tak de idea...)

Direstoran LMR(-__-)
"Omma..."Panggil Yuna.."Nape syg,takut ke?tnya omma.."Kesitu pula dia,Yuna nak tnya Chanyeol oppa mana???tnya yuna.."Oppa disini...Kata chanyeol..."Ha sampai pun...Wah segaknya...Mcm dia pula nak khawin...Sakat Yuna...

Mereka menunggu selama 15 minit...Kemudian keluarga itu baru dtg...

Tetiba....

Hello guys...Mian sebab update lambat...Tak busy cuma kekurangan idea..I hope you like it...

You are my YeojaWhere stories live. Discover now