İlk tanıtımı gerçekleştirmiş bulunuyorum.Hikayeme destek çıkıp yazamamı sağlayan kişilere şimdiden çok teşekkür ederim .
Nefis bir geceydi. Bulutsuz gökyüzünde pırıl pırıl bir dolunay vardı. Açalya ağır ağır yürüyerek manzarayı seyretmek üzere pencereye geldi.
Sonra arkasında bıraktığı partiye geri dönmek için adım atarken sert bir el bedenini kavradı. Elin sahibine bakmadan belini kavrayan ele tırnaklarını geçirdi. Acıyla inleyen adam kızın beline doladığı eli geri çekmek zorunda kaldı. Saygı çerçevesini koruması gerektiğini biliyordu buraya gelirken patronuyla kısa bir görüşme yapmıştı patronu onun kişiliğini bildiğin için gecenin sessizce olaysız geçmesini istedi verdiği sözü tutmak zorunda olduğunu bildiği için "Bunu yapmaya nasıl cüret edersiniz eğer bir daha böyle uygunsuz şeyler yapmaya kalkışırsanız , bu sefer bununla yetinmem daha kötüsünü yaparım. "Kimsenin duyamayacağı şekilde ama tavrını da koyarak söyledi.
Adam kızın tehditkar sözlerinin yanı sıra güzelliğine muhteşem bir şekilde kapılmıştı. Partide sürekli kızı incelemiş, bir dakikalığına gözlerini ondan alınca hemen kızın, izini kaybetmişti.En son pencerenin orda manzarayı seyrederken bulmuş , elini dürtmek için omzuna dokunduğunda kız manzaraya o kadar dalmış ki omzuna dokunan kişiden, habersizdi. En son elini beline doladığında içini tarif edilemez bir duygu kapladı , kızın gene tepkisiz kalacağını umarak bunu yapmıştı , kolunda hissettiği acı ile elini geri çekti.Kızın koluna yaptığı marifete bakıyor ve bir de kızın ağzından çıkan tehdit edici sözleri dinliyordu.Çok yanlış anlaşılmıştı sadece bu güzel kızla tanışmak için bunu yapmış , pişman olmuştu pes etmeye de niyeti yoktu. " Çok üzgünüm, ben yanlış anlaşıldım amacım bu değildi , sizinle tanışmak için yanınıza gelmiştim, manzarayı dikkatli bir şekilde izlediğiniz için benim geldiğimi fark etmediniz, dikkatinizi bana vermenizi istediğim için yaptım , kusuruma bakmayın.Rahatsızlık verdiğim için özür dilerim.İyi Geceler " yumuşacık ses tonuyla kızın ürperen bedenini sakinleştirdi.Açalya adamın suçunun olmadığını anladığı an, adam yanından uzaklaşmıştı bile.Gerçekten üzüldüm derken üzülmüymüşmüydü ne yazıkki evet ! İnsanların ne düşündüğünü suratlarından yada davranışlarından çok iyi derece anlayan bir kızdı, bunu anlaması da uzun sürmedi.Adamın suratına baktığında anlamıştı bunu fakat sessiz kaldı.
Boş gözlerle giden adamı izledi.Bişey söyliyecekmiş gibi olup, durdu.Seslenip de ne diyecekti ki? Hem muhattap olmamalıyım kimseyle, burdakiler benimle denk insanlar değil diye düşünüyordu.Gelen içkilerden bir kaç tanesini ağzına arda arda dikerek bu gergin havadan kurtulmak istedi.İlerde patronu ona gel işareti yapınca pencerenin önünden ayrılıp masaya geçti. Masada bu sefer iki farklı kişi oturmuş anlatılan şeyleri dinliyorlardı. Masaya oturunca Meral Hanım yeni gelen kişilerle de tanıştırdı onu.Kadın ; Sarı saçlı , masmavi gözleri, üzerindeki petrol yeşili elbisesiyle harikaydı.Hafif şişkin karnıyla da hamile olduğu belli oluyordu.Adam ise karısına hayranlıkla bakan gözleri onu ne kadar sevdiğini söylemesini gerektirmiyordu.Sıcak ve samimi gelmişti bu çift ona. Masada kadınla birlikte samimi ve koyu bir muhabbet ediyorlardı.Çünkü ikisinde böyle ortamları pek sevmiyor , zorunda oldukları için gelmişlerdi.
Beril yanında oturan sonradan gelen kadına karşı içinde sıcaklık hissetmişti.Meral Hanım Açalyayı bize çalışanım diye tanıtmıştı. Dikkatleri üzerinde toplayacak kadar güzel ve samimi olduğunu düşünüyordu.Bir süre ikisi masada konuşulan konulardan habersiz başka konulara dalmıştılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gri
RomanceGülmeyi bilen birisiydi o aslında gerçekten gülüşünün değerini verebilen kişilere içtenlikle gülümserdi bazen ise yalandan gülümserdi mecburiyetten olsa gerek. Damarına basıldığı zaman annesi ya da babasıymış dinlemez, ustalıkla hak edileni yerine g...