Selam ben Asya reklam şirketim var bir nevi yönetmenim en büyük hayalim paris'te bir reklam çekmek nedense Paris'e karşı lise yıllarından beri beni çeken bir şey var. Bir site içinde iki katlı bir eve sahibim. Bugün günlerden cumartesi eeee haliyle ben çaılışıyorum. Yönetmenin gecesi gündüzü tatili olmaz :D Şirket ortak Ortağımla lise yıllarından beri arkadaşız. Aynı üniversite ve aynı bölümü kazanınca : kader bizi oraklığa sürükledi. Zaten aynı evde de yaşadığımız için homeoffice şeklinde de eve iş getirbiliyoruz. Bu bizim için aslında tam bir avantaj onun adı Bade. Bugün önemli bir proje toplantısı var. Önemli bir firmanın T-shirt reklamını biz alacağız. Bu proje için 1 aydır gece gündüz çalışıyoruz.
Toplantı bittikten sonra:
Asya: Bade inanmıyorum , projeyi imzaladılar.
Bade: Bende inanmıyorum yaaaa yüklü miktarda da ödeme alacağız.
Asya: Bade benim bir fikrim var. Şirketi 1 aylığına Rüzgar'a bırakıp Paris'e mi gitsek bu parayla ne dersin???? :D :D
Bade: Süper fikir öyleyse gidip Rüzgar ile konuşalım. Kabul ederse neden olmasın.
Rüzgar Asya'nın kuzeni o da bizim şirkette çalışıyor. Iyi çocuk. Kabul ederse 1 ay kadar şirkete bakmaya bizim yıllardır hayal ettiğimiz şehre kavuşacağız.
Rüzgar'ın odasına gittik.
Asya:Selam Rüzgar ya biz seninle bişi konusacaktik da :)
Rüzgar: Sorun tabiki.
Bade:Ya biz bir aylığına yurtdışına çıkacağız da hani diyoruz şirketi sana biraksak gidip gelesiye kadar göz kulak olur musun? :)
Rüzgar: Kuzen güzel soru sordunuz :)
Bir düşüneyim.Bade:Yaaaaa Rüzgar kırma bizi nolur.
Rüzgar: Tamam tamam bakarım tabi lafı mı olur :D siz beni bu şirkete yönetici yapmışsınız da ben bakmassam ayıp olur. Gidin rahat rahat tatilinizi yapın.
Ama bir şartım var. Gelince bende tatile giderim ona göre.Bade : Dert ettiğin şeye bak istediğin kadar tatil yaparsın. Hadi görüşürüz.
Asya : Teşekkür ederiz Rüzgar.
Dedik ve kapıdan çıktık. Artık hazırlık vakti.
Asya (Ben): Eeeee ne duruyoruz. Gidip hazırlıklara başlayalım. Çok güzel tatil olacak çoook :D
Arkadaşlar bu bölümlük bu kadar inşallah beğenmişsinizdir. Bir dahaki bölümde hazırlık olacak bakalım başlarına neler gelecek. Yeni bölümü sabah yazarım büyük ihtimalle. Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum. Her türlü yoruma açığım. :) :)