Hazırlık Başlasın :)

40 4 7
                                    

Zaten Bade ile aynı evde kaldığımız için hazırlıkları beraber yapmakta hiç zorlanmadık. İlk olarak işe tabi ki de çantaları hazırlamakla başladık. İkimizin de ayrı ayrı kıyafet odası olduğu için herkes kendi kıyafet odasında rahat rahat bavulunu hazırlayabildi. Ben 1 tane kocaman valizi şıp diye dolduruverdim. :D Bir baktım ki Bade de şıp diye dolduruvermiş. Ama bence bu kadar kıyafet koymakta da haklıyız yani sonuçta tam tamına 1 ay inanabiliyor musunuz? 1 ay yaaaaaa :) Baktık oralar güzel hani biraz daha uzatılabilir. Tabi Rüzgar ikna olursa.

Biraz internete girdim banka hesabına baktım. Bizim şimdiden bankaya parayı yatırmışlar. Şimdi tek olarak Rüzgar'a yeni proje ile ilgili talimatları vermek. Mail olarak onu attığım zaman bide uçak biletlerini ayarlayalım.

Asya: Gel Bade

Bade:Geldim canım noldu ??

Asya : Şu uçak biletlerini ayarlayalım.

Bade:Hadi o zaman

Web sayfasına girdikten sonra:

Asya:Uçak fiyatlarına bak ne kadar yükselmiş.

Bade: Ayyyyy evet ya

Asya: Alacağız biletlri demi bak hayallerimizin tatili :)

Bade : Alacağız tabi kızım :) :) Bugünler bizim yıllarca hayalimizdi.

Asya : O zaman tarih????

Bade: Bence en geç 5 gün sonraya olsun ;)

Asya: Aynen aynen bu işi fazla uzatmamak lazım.

Bade: O zaman işlere devam edelim. Daha parayı çekeceğiz. Bir Fransızca Sözlüğü alalım. Ne olur ne olmaz ve bir de az sonra printer'dan çıktı alalım. Oranın nesi meşhur nesi yenilir ne içilir. Nereleri ne kadara gezcez. Gel o zaman ilk önce çıktıları alalım.

Asya: Tamam

20.00

Asya ( Ben ) : Bugünlük bu kadar yeter.

Bade : Bence de :)

Arkadaslar rica ediyorum okuduktan sonra oylarınızı unutmayın ve benim için sizin yorumlarınız çok çok önemli:) ;)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 06, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Paris MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin