Ferit in yanına gitti. Bu olanları arkadaşına anlattı. Ferit '' dostum spiderman gibi, ama tek fark seni virüslü bir sinek ısırmış bu virüs senin DNA zincirini değiştirmiş aslında uçabilirsin ama çalışman gerek '' dedi. Caner '' olum sen nereden biliyon orada Caner uçabilir mi yazıyor. '' dedi. Ferit '' dostum burada gir kartalın DNA sı ile karşılaştırdım uçma kısımları aynı bu yüzden uçabilirsin diyorum. Ama tabi kanadın çıkmayacak. '' dedi. Caner oradan çıktı arabasına bindi ve boş bir araziye gitti, dağlık bir araziye ve zıplayıp hareketler denemeye başladı. Zihnini boşaltıp uçtuğunu düşünüyordu ama nafile hiç bişey olmuyor du birden aklına süperman geldi. '' ben niye onun gibi uçamayayım ki '' dedi ve ellerini yukarı doğru kaldırıp aniden indirdi. Yerden bir anda fırlamış tı kendi kendine '' bunu niye daha önceden düşünmedim lan ben '' dedi. Ve yere indi. Kendine bir kostüm bulmalıydı. Ve çizimler yaptı. Hiçbirini beğenmedi ve son olarak şanlı Türk Bayrağını giymeye karar verdş bir terziye diktirdi. Pelerin olarak da arkasına ne mutlu türküm diyene yazdırdı. Sevgilisi Duygu ya bunu söyleyecekti diğer kahramanlar gibi uzatmayacaktı ve Duygu yu daha önce gittiği dağlık araziye götürdü ve sadece izle dedi. Aynı hareketi yapıp birden havalandı biraz daire çizdikten sonra aşağıya indi Duygu gözlerine inanamadı ve bu nasıl oldu diye sordu. Caner herşeyi anlattı. Ve Duygu yu eve bıraktı. Ferit in yanına geri gittiğinde Ferit Cennet Caner girer girmez ona bir pompalı tüfekle ateş etti mermiler deriye saplandı ama Caner eliyle hepsini tek tek çıkartıp yere attı ve '' nabıyon olum sen kafayı mı yedin lan salak '' dedi. Ferit '' olum bi halt olmadı işte öğrenmiş olduk la. '' dedi. Ferit '' yeni bir özelliğini keşfettim'' dedi '' elinle silah şekli yaparsan mermi atıyorsun '' dedi Caner '' nasıl keşfediyon anlamadım ama deneyelim, '' dedi. Ve bi büyük rakı içtikten sonra o şişeyi uzak bir yere koydu eli ile silah şekli yaptı. Silahın geri tepmesi gibi bir şey oldu ve şişe patladı cidden mermi çıkmıştı ve kovan yoktu. Caner kafayı bulmuş bir şekilde '' heyt anasını satayım elimle ateş ediyorum lan''dedi ve Ferit ile tokalaitıktan sonra arabasına bindi kafası güzeldi haliyle arabayı pek kullanamıyodu. Kendini birden karşı şeritte buldu hava sisli idi bişey görünmüyor du karşısına çıkan tırı birden görünce gözleri açıldı ve birden havalandı tepeden arabasına baktı paramparça olmuştu...
DEVAM EDECEK