1.BÖLÜM Karşılaşma

21 3 0
                                    

Kapıyı kilitledim ve  çalıştığım küçük kafeden çıktım.  Herzaman gittiğim yolları takip ederek evime ulaşmayı hedefliyordum fakat duyduğum inleme sesi bu düşüncemi çoktan çürütmüştü bile. Bulunduğum sokaktaki barlara bakarak  iki çiftin işini bölmek istemedigimden yüzümü buruşturdum ve yoluma devam etmek  için hareket ettim. Aynı inleme sesini tekrar duyduğumda bunun  zevkten değilde acıdan oldugunu anlamam kısa sürdü. Adımlarımı sesin geldiği sokağa doğru atmaya başladım   biraz ilerleyince   evimin  olduğu binanın arka tarafını görmemle  eve gidip gitmemekte kararsız kalsamda sonunda merakıma yenik düşüp tekrar sese doğru ilerledim. Adımlarımı attıkça  korkum dahada artıyordu fakat yinede durmadım   korkuyla etrafıma bakarken bir şeye takılmamla yerle sevişmem bir oldu. Takıldığım şeye baktığım da bunun  bi sırt çantası olduğunu görünce rahatladım ama bu rahatlık uzun sürmedi çünkü çantadan çok ta uzakta olamayan birini yüzü ve vücudunun bir çok yerinde yaralarla dolu olduğunu gördüm. Etrafta benden başka kimse varmı diye hemen bakındım ama hayır yoktu çantayı alıp sırtıma taktım ve adını bilmediğim çocuğu uyanması için sarsmaya başladım,  sarsmamla acı dolu inlemesinin kulaklarıma dolması ve benim ne kadar aptal oldugumu anlamam sadece 10 saniye içerisinde gerçekleşti. "Özür dilerim, özür dilerim tanrım iyimisin?" konuşmamla gözlerini hafif aralayıp bana bakmaya başladı dudaklarını aralayarak konuşmaya başlamadan önce diliyle dudakalarını nemlendirme ihtiyacı duydu ve ben ancak o zaman susamış olabileceğini düşündüm. Yanımdakı kol çantamdan kendi suyumu çıkararak belinden destekleyip içmesini sağladım. Suyu içtikten bi kaç saniye sonra  tekrar konusmak için ağzını araladı ve kelimelerin dökülemsine izin verdi."B-ben teşe-teşekkür ederim-m"  dedi aldığı derin soluklanmalar yüzünden kekeleyerek konuşması bi kere daha ne kadar ağrısı oldugunu anlamamı sağlarken  ona yardım etme isteğimide arttırmıstı."Tamam önemli değil şimdi bana yardımcı ol lütfen  evim hemen şurada ayağa kalkabilecekmisin ?" biraz düşündükten sonra  ufak bi baş sallamasıyla beni onayladı  elimden destek alarak  doğruldu ve benimle birlikte evime doğru yürümeye başladı. 5 dakikalık yolu   onun sayesinde  yaklaşık 12 bucuk dakikada tamamladık evimin  1. Katta olmasına içimden sevinç çığlıkları atarken anahtarı kilite soktum ve döndürdüm kilitten gelen tik sesinden sonra kapıyı itikleyerek geçmemiz için alan açmış oldum.   Yanimdaki kişiyi  kolidor diyilmiycek kadar kısa girişten geçirdikten sonra salonumdaki koltuklardan birine yatırdım. Koşarak banyoya gittim ve dolaptan  ilk yardım malzemelerini aldım tekrar koşarak salona gittiğimde vakit kaybetmeden yaralarını önce botikonla temizledim sonra  krem sürdüm ve derin olan yaraları bant ve sargı beziyle kapatarak görünmemesini sağladım. Patlamıs kaşı ve dudağına batikon sürerken salonumda yatan bu kişinin (artık adını öğrenmem gerek )  ne kadar yakışıklı olduğunu farkettim kirpikleri,çıkık elmacık kemikleri,ela gözleri ,gece karası sacları,dolgun dudaklarıyla tanrıları kıskandırcak bi güzelliğe sahipti. Ben onu incelemeye devam ederken konuşmasıyla yerimde sıçrayıp   kıçımın üstüne yere düşmem bir oldu." B-biliyorum çok yakışıklıyım a-ama eğer beni incelemen b-bittiyse  bi ağrı k-kesici verirmisin ? " dedikleri beni utandırırken  hemen amerikan tarzı mutfağima doğru  adımladım dolaptan aldığlm bardağı sürahideki suyla doldurdum ve  buz dolabında ki ağrı kesicilerin en etkilisini alıp koltukta yatan taş varlı- yani yaralı kişinin yanına gittim. Elimdekileri uzatip icmesini bekledim bana uzattığı boş bardağı sehpanın üzerine bıraktıktan sonra  üşümemesı için yaralı egoist (evet  ona bu ismi verdim şimdilik sjs) bir pike örterken sordugu soruya da cevap veriyordum."Adın ne kurtarıcı melek?" "Emma adım,Emma Colins peki ya senin ? "Zayn,Zayn Malik."
"Tanıştığıma memnun oldum Zayn ,iyi geceler " "sanada iyi geceler kurtarıcı melek " diyip sırıttı ve ben odama giderken hatta yatağıma uzanıp uykuya dalarken bile aklımda kulaklarımda kalbimde hatta bütün organlarımda onun sesi ve söyledikleri vardı..
KURTARICI MELEK❤

Kurtarıcı Melek (Z.M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin