Capitolul 9

865 39 7
                                    

"Scumpo, te apelează Maya de vreo ora" mă informează mama.
Ma foiesc puțin și îmi caut telefonul prin pat.Unde naibi este? Dau cu piciorul în coltul de la pat și spun niște cuvinte nu prea frumoase. Când îl iau în mana o apelez și o aud cum urla sa îmi mișc fundul la Starbucks. O anunt ca sunt gata în cinci minute si cred ca si-a dat seama ca nu am cum sa ajung acolo atat de repede.

.
.
.
Ies din mașină și îmi analizez încă o data ținută. Port o pereche de jeanşi albastri ,un tricou negru pe care scrie cu alb "Never give up " și o pereche de Converse albi.Cand deschis ușa de la Starbucks, îi văd pe prietenii mei și Harry la masa de lângă fereastra.
-Hey !îi Salut și toți își întorc capurile spre mine.
- Jessica! ma intampina și Melissa îmi arata ca scaunul de langa ea e liber.Imi las telefonul pe masa și merg sa îmi cumpar o cafea.
Când mă întorc înapoi toți se uita la mine și văd ca Mellisa plange.Cand mă observa se duce la baie, iar eu o urmez cu pași repezi. Apăs  pe clanță rece și o văd pe Mellisa pe jos,cu ochii plini de lacrimi.
  Ma asez lângă ea. O strâng în brațe și o aud șoptind :"Tim s-a despărțit de mine" . Nu puteam sa cred.Erau un cuplu atat de dragut. Habar nu aveam ce s-a intamplat,dar nu voiam sa o presez.
-Haide ,te duc acasă!știa ca nu avea rost sa se certe cu mine așa ca a tăcut și a venit după mine .Îi văd pe băieți care se uita la noi. Le-am aruncat o privire de genu' nu întrebați și atunci au incetat sa se holbeze la noi .Imi i.au telefonul și sorb o gura din cafea apoi ies urmată de Mell.Deschid masina și o las lași fata casei pentru ca a insistat ca are nevoie de timp singura.Ma îndrept spre casa cu gândul la patul meu.
Intru și mă descălț, apoi urc scarile pana în camera mea.Ma uit da văd dacă am vreun mesaj și văd unul de la Harry.

Harry :Ce faci,scumpa?

Jessica :Nici nu stiu de ce vorbesc cu tine. Nici macar nu te cumosc.

Harry: Pai sunt:frumos,sexy,sexos,minunat,înalt. ..am zis cumva de frumos?

Jessica :Și modest.

Harry:Fiecare cu calitățile lui.

Jessica : Dacă tu zici.

Harry: Ești așa frumoasa.

Jessica :Eu frumoasa, tu modesta ,ne completam una pe alta!

Harry:Hey ,nu-i frumos !

Jessica: Stiu ca nu esti!

După 3 minute:

Jessica : Nu mai zici nimic?

După 10 minute :

Jessica :Bine ,noapte buna!

...
Okay știu capitol naspa .Îmi cer scuze ca nu am mai postat, da' am fost la mare și am crezut ca o sa am net.Inainte aveam 100 de vizualizări și acum am 250.Va Mulțumesc! Ly all and pwp all!❤

WhatsappUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum