Mi.am luat geaca pe mine și am țâșnit spre bibliotecă.În mai puțin de cinci minute eram acolo.Peste noapte m-am prins de ghicitoare.Era ceva lângă cartea mea preferata. Oare a știut ca era cartea mea preferata?Neh ,nu cred.
Lângă ea era un jurnal roșu.Din care ieșea un bilețel.Da ăsta tipului de la casa . Nu îi spune nimic. (Completeaza-l apoi o sa iti scriu)
L-am deschis . Erau doua spații libere . "Simfoniaunui lesby" pagina 108,alineatul3 cuvântul al doilea. Ce gusturi ! Îmi spun în gând dându.mi ochii peste cap.
Am deschis cartea și tocmai atunci a aparut Dylan ,fostul meu iubit. Nu pot sa cred cat noroc aveam. Multumesc, Harry!
Am încercat sa acopăr cuperta cu mainile , dar era prea târziu.
-Ti-am spus ca o sa mă întorc!a spus acesta fericit, schitand un zambet.
Sincer ,îmi pare rău că s.a mutat în Franța. Daca ar fi ramas aici nimic din toate astea nu s-ar fi intamplat si eu nu as fi vorbit cu Harry.
Te gândești sa te schimbi?mă întreabă arătând către carte.
-Nu!E doar pentru o tema, am spus rusina si in acel moment cred ca aratam ca o tomata.
-Dacă tu spui sper sa fie asa, deoarece esti prea frumoasa si mi-ai frange inima,iar. Oricum, mă bucur ca te.am văzut!Dau o petrecere vineri la 19.Vrei sa vii ?
-Sigur!Ne vedem!
După ce am plecat am completat cu cuvântul "te".
A doua carte era "Serbare de final" pagina 34 ,alineat 6 ,cuvântul 3.
Am luat cartea ,următorul cuvânt era "bagi" .Am scris un "da" și i-am dat cartea omului de la casa.Mi-a zâmbit și am plecat.Eram atat de fericita si asteptam mesajul sau. Ma bucur ca mi-am dat seama atat de repede de indiciile pe care mi le-a lasat.