We gingen met veel helikopters naar The Machine aan de helikopters hing iets, iets groots, iets sterks en iets gevaarlijks het was nog een machine we noemde hem The Hornet! Waarom? Het had een groot wapen met een virus dat The Machine in een klap zou uitschakelen! Maar we konden The Hornet natuurlijk niet weer een AI geven dus iemand moest hem besturen en ik, ik was dat persoon! Ik had training gehad om hem te besturen en kon alles uit mijn broekzak.
{The Hornet}
Starting...
Loading weapons...
Weapons online...
Operation virus starting...
Loading...
Ready.'Oke alleen maar het virus in die stomme rot machine te stouwen en dan is alles klaar... Hoop ik! En kom op zo moeilijk kan het toch niet zijn? Toch?'
De helikopters lieten me zakken in de jungle want daar was The Machine maar het was verstopt we konden het negens vinden! We zochten uren lang en we konden hem niet vinden maar bleven zoeken want anders kon het weer toeslaan zonder ons erbij dus we waren aan het wachten en wachten en wachten! Een tijdje daarnaa hoorde ik dat het leger terug ging en ik kon blijven zoeken of ook terug ging. Ik bleef door zoeken. Ik stond uren lang te zoeken en vond maar niks! Op een gegeven moment hoorde ik wat geritsel in de bladeren...
'Wie of wat is daar nou weer?'
Uiteindelijk bleek dat het maar een klein vogeltje was... Ik bleef zoeken en zag verder op vogels uit de bomen vliegen. Ik zag bomen omvallen en het kwam mijn kant op! Het ging sneller en sneller het kwam steeds dichter bij.
Ik riep het leger op en kreeg geen signaal maar bleef proberen The Machine kwam mijn kant op maar ik was helemaal alleen! Ik wist niet wat ik moest doen en was bang maar opeens stopte het! Het bewoog niet meer en stond helemaal stil ik kon het niet horen of zien maar voelde wel wat trillen... Zou het aan het laden zijn? Of misschien wat anders... Ik wist het niet. Ik kon ook niet zomaar naar het toe lopen dus ik bleef rustig afwachten en probeerde het leger weer op te roepen. Uiteindelijk reageerden ze.'We komen nu direct blijf daar en doe niks!' riepen ze.
Ze wisten dat ik The Machine had gevonden... Of in iedergeval hij mij! Ze kwamen gelijk met alles wat ze hassen naar mij toe. Een tijdje later voelde ik het niet meer trillen en dacht niet dat daar nog wat was... Ik liep er naar toe en zag een groot gat in de grond en niks anders! Het leger was aangekomen en zag het gat ook. Ze gingen materiaal halen om in het gat te kijken, maar het gat was leeg!
Ik was helemaal verward even later vond het leger een uitgang van het gat. Ook daar was niet veel te bekennen, het enige wat ze zagen is een stuk metaal... Heet leek wel op een boor ofzoiets misschien had het daarmee een gat gegraven! We wisten het niet maar ja... We namen het stuk mee en keken wat het was en ja, het was een boor! We probeerde het te maken maar The Machine had het waarschijnlijk gesloopt dus we konden er niks meer mee...
JE LEEST
The Machine -Dutch-
ActionIn dit verhaal is er een aanvaal van aliens op aarde! Dit boek gaat over aliens de de aarde aanvallen waardoor de mensheid een wapen creëert maar zodra de invasie weg is keert het wapen zich tegen de mensheid en gaat alles fout! In het boek ben jij...