#Akce, párty

33 5 2
                                    

Vím, že to nikoho nezajímá (nevím, jestli si to vůbec někdo přečte), ale chci to ze sebe dostat. 

Včera jsem byla na jedné akci. Víte, šla jsem tam hlavně kvůli tomu, abych si zatančila a byla s kamarádkami. Ale čím více jsem se rozhlížela kolem sebe, tím horší náladu jsem měla. Pozorovala jsem holky, které na sobě měly oblečení, které někdy odhalovalo více než skrývalo. Líbaly se s každým druhým, tančily s každým druhým...A jediné na, co jsem dokázala myslet; co pak k sobě nemají žádnou úctu, respekt? Doopravdy si nemyslím, že cílem akce je, aby ses vyspala s co nejvíce klukama. 

Pak jsou tady kluci. Snaží se tě pozvat na drink, opít tě a všichni víme, co bude následovat potom. 20x jim řeknete, že nechcete, ale stále na vás doléhají, ať řeknete ano. Myslela jsem jenom na to, proč si, sakra, neseženou holku a nekoupí jí třeba růži, místo toho, aby utráceli za naprosto cítí holku. Sahají na tebe, i když tě znají 30 sekund. Nevím, jak vy, ale mě doopravdy není příjemné, když na mě sahá kluk (který je ještě ke všemu opilý), kterého znám pár minut. 

Všude jsou bezohlední lidé. Myslím, že by se lidé měli zamyslet, jestli je vůbec alkohol natolik podstatný. Ano, možná je to tím, že je mi teprve 16 a za dva roky budu mluvit úplně jinak. Ale právě teď to cítím takhle. 

Když vidím ty bezohledné, opilé lidí, bojím se; o sebe i o své kamarádky. Nikdy nevíte, co se může stát. 

Chápu, že lidi chtějí pít, ale musí to takhle přehánět? Musí pít natolik, že se z toho lidem v okolí, dělá špatně? 


Pochopím, pokud se mnou nebude nikdo souhlasit, ale takhle to prostě cítím já. 

Děkuji, pokud si to někdo přečte. 

#TAGSKde žijí příběhy. Začni objevovat