pareri

420 19 3
                                    

Perspectivă C.

Sunt Cătălină , o puștoaică nehotărâtă dar cu multe vise , am aproape 14 ani și sunt clasă a 8 a . .
Niciodată nu mi-am dorit mai mult un lucru cum îmi doresc să întru la această școală afurisita.
Vreau ordine în viață mea , vreau militărie de-a dreptul , și nu pentru ca oi fii eu o fire prea cuminte din contra sunt o fire tupeistă și agitată , iar viața de armată sper ca mă v-a schimba .
Trăiesc cu mama , tata și David , fratele meu .
Suntem o familie fericită .
Perspectiva mamei
Sunt fericită ca vrea asta , ca vrea să se ordoneze , sa-și ordoneze gândurile și viața . Imi doresc să ajungă undeva , iar liceul militar o va ajuta . .
O văd, e hotărâtă , muncește , face sport , tracțiuni , flotari , are o formă fizică de invidiat , pentru o puștoaică .

Perspectiva tatălui .
Ce-o fii în capul lor ??? Și ia și mă-sa vor asta . . Am făcut armata , știu cat de greu e , iar ea , ea chiar își dorește asta.
Face 20 de tracțiuni fără a se slili prea mult , chiar dacă pentru intrarea în liceu se cer doar cinci , ea vrea să fie sigură .
Imi place ambiția ei , și chiar dacă nu prea sunt deacord , îmi doresc sa-si îndeplinească visele .




Heei .
Sper să va placă , chiar dacă e foarte scurt , maine voi poștă iar

Scoala militara ( jurnal )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum