Perspectiva lui Jake
Încă nu s-a luminat bine și m-am trezit , cu gândul la parfumul ei , parfumul Cătălinei , ochii și părul ei blond , nici nu-mi dau seama când trece timpul. În mai puțin de 5 minute , suna goarnele , trebuia deja să fiu pe teren .
Pășesc greoi pe poteca care ducea la cantină , îmbrăcat cu niște pantaloni gri de trening și un hanorac .
E destul de frig pentru lună septembrie, fiind în munți mereu e mai frig aici decât în oraș , dar m-am obisnuit
Urc treptele cantinei și văd o siluetă la o masă , siluetă care își bea cafeaua la o masă din spate , mă apropii și realizez ca e chiar ea , Cătălină .
Mă așez langa ea , dar parca nici nu mă observa ." Bună ! Catalina asa-i ?? "
" ... Aa , Buna , da , Cata. "" Și ..ce e cu ține la ora asta , încă nu au sunat goarnele ?? "
" Nu am mai putut dormi , cred ca din cauza diferenței de fus orar "
Suna goarneelee" Trebuie să plec " Catalina se ridica repede și eu după ea .
" Mai stai , să luăm micul dejun '" O să se straga elevii aici , o să se iște bâr.."
Nu o las să termine și o sărut , îmi răspunde la sărut . Buzele noastre se completează perfect iar limbile noastre dansează .
Ne îndepărtăm ușor , iar ea îmi da o palma , rămân surprins de reacția ei . După ce imi revin , deja fugise și un grup de elevi mă privește , văzuseră tot
"- Voi la ce va hobati ? "
Mda , era Cristina și tot grupul de târfe al liceului .Perspectiva Cătălinei
Ce l-a apucat , și mai alea ce m-a apucat pe mine , i-am răspuns sărutului unui străin , dar ochii aia , nu am putut să mă abțin , cred ca m-am îndrăgostit , dar relațiile aici sunt interzise , mai ales cu supraveghetorii . Ies din cantină și înainte să întru în cameră sunt prinsă de mâini și gură , mă zbat , dar nu mi mai aduc aminte nimic .
Mă trezesc bulversata într-o prăpastie , pe albia unui râu .
Carla , nenorocita aia , geoloasa să nu cumva să îl agat eu pe Jake , dacă ar știi ca tocmai ma sărutat acum cateva ore ar face crize .
Încep da tip dupa ajutor , dar e inzadar .
Perspectiva lui JakeAzi nu a fost la antrenamentul de dimineață , ceva se întâmplă , ea nu ar lipsi .
Mă duc să o caut .
Urc scările carte camerele fetelor , iar Maya îmi iese în cale .
-" d-le , Catalinaa... "
" Unde e ce s-a întâmplat ??"
" nu e aici , am cautat-o peste tot "
După ce mă asigur ca nu este în cameră , o caut în clădirea principală și apoi urc în biroul directorului , si urmăresc camerele .
Ceea ce văd mă lasa masca , cateau de Carla....
CITEȘTI
Scoala militara ( jurnal )
RandomPovestea unei tinere care se îndrăgostește in liceu militar