Merhaba arkadaşlar yeni bir hikayenin daha başındayız ✌ güzel bir hikaye olması dileği ile başlıyoruz.
Adım aslan 17 yaşında ailenin tek erkek çocuğuyum yani tek çocuğum kardeşim yok.
Annemin sesi ile uyandım - Aslan Oğlum haydi kalk okula geç kalacaksın . - Tamam anne dedim ve Hızlıca yataktan doğrulup banyoya girip kapıyı arkamdan kapattım . dişlerimi fırçalayıp elimi , yüzümü yıkadıktan sonra aşşağıya indim sesler mutfaktan geliyordu.
-Günaydın anne dedim sesim soğuktu - Günaydın oğlum dedi annem sesinde anlayamadığım bir tın vardı . Masadaki zeuytinden bir tane ağzıma attıktan sonra okula gitmek üzere dolmuşa bindim . Okula vardığımda her zamanki gibi bahçe bom boş tu.
-Selam kulaklarımı dolduran tanıdık ses hemen arkamda duran Meleke aitmiş -Selam dedim fazla uzatmadan. Sınıfa doğru ilerlerken Birden bire yere savruldum aynı şekilde başka bir kızda -Aff edersiniz ben göremedim sizi dedi kız sesi buz gibiydi ve sesinde meraklanmış bir tını varsdı -Sorun yok asıl siz iyimisiniz diye sordum kız -İyiyim teşekkur ederim desi ve elini uzatti - Ben Sinem , - Bende Aslan diyerek elinı sıktım eli sıcacıktı - Memnun oldum dedi adının sinem olduğunu oğrendiğim kız -Memnun oldum dedim ve Sınıfa doğru ilerlemeye başladım.
-Arslan ?? Kulaklarımı dolduran tanıdık ses hemen önümde duran arkadaşım ahmete aitti . - Öğretmen daha gelmedi aşşağıya inelimmi ? - Yok saol kardeşim benim biraz test çözmem lazım dedim ve sınıfa doğru ilerlemeye başladım Sınıfım olan 12-D nin önünde durup kulpu aşşağıya indirerek kapıyı açtım.
Öğretmen yoktu buna içten içe sevinirken sınıfa girdim. Hemen çantamı masya koyarak test kitabını elime alarak çözmeye başladım.
Kapının kulpu aşşağıya indi bu öğretmenin geldiğinin habercisiydi. -İyi günler arkadaşlar dedi sesi buzz gibiydi -İyi günler hocam dedikten sonra yerleeimize poturduk bugün sınav olacaktı ve öğretmenimiz bugün okuyacağını açıkça söyledi .
Evet kağıdımi kolayda doldurup öğretmene verdikten sonra öğretmen kağıdımı okumaya başladı Arslan Korkmaz dedi öğretmenimiz hemen ayağa kalktım "85" Çok güzel bir puan almistim ve buna tebessüm ettim - Çok saolun öğretmenim desim ve yerime tekrasr oturdum .
Hikayemiz yeni olduğun dan dolayı biraz kısa bir bölümdu Okuyan herkeze teşekkur ederim ✌