Bölüm 4 Nefret

12 1 0
                                    

Bölüm 4 ile karşinizdayim bu bolum baya uzun olcak keyifli okumalar :) ☺✌

- Ahh diye inledim cünki başımda anlatılamıyacak bir acı vardı ve buda yüzümü buruşturmama neden oluyordu .

Çok özür dilerim küçük bey dedi görevli sesi samimiydi böyle 30 larında ya var ya yok - Önemli değil ama bi dahakine biraz dikkat ederseniz sevinirim dedim ve okuldan çıkmak icin bahçe kapısına yoneldim.

- Selam , kulaklarımı dolduran cırtlak ses vücudumun karıncalanmasına neden olurken bu ses meleke aitti. - Selam dedim ve fazla uzatmadan dolmuşa binmek icin durağa doğru ilerlemeye başladım .

Yağmurlu bir havaydı dolmuş durağına giderken önüme birden bir çüzdan düştü baya dolu bir cüzdan hemen önümde duran bayana aitti sanırım . - Hey bakarmısınız diyerek arkasından yürümeye daha doğrusu koşmaya başladım .

Bayan bana dogru donunce koşmayi biraktim boyle gözleri mavimsi yeşil duruyordu ve çok hoştu.
-Nerden buldun bunu ? Kadının sesinde merak vardı hemen cevap verdim . - Siz yürürken düsürdünüz bende size getirdim dedim . Kadın cüzdani acip icine bakti - Merak etmeyuin bir şey almadim dedim sesim biraz yuksek cıkmisti ama dikkat edin başka birileri bu cuzdani sizie getirmeye bilirdi dedim ve yürümeye başladım .

Bileğimi kavrayan güçlü bir el olduğum herde durmamı sağlarken az öncski bayan olduğunu anlayip ona doğru döndüm bayan cüzdanindan cikarmiş olduğu 200 tl yi bana dogru uzattı.

- Pardon ama ben bunu size para icin yapmadim desim sesim öfkeliydi kadın - Ne icin yuaparsan yap ben bunun karşiligini odemem lazim dedi . - Sadece bir teşekkur etmeniz yeterliyudi ama siz onu yapma zahmetinde bile bulunmadinijz dedim ve sinrle koşmaya başladim .

Otobüs duragına geldigimde yağmur bardaktan boşalırcasina yağıyordu . Otobus geldiğinde hemen içine binip eve doğru yürümeye başladim . - Hoş geldin evladım desi annem - Hoş bulduk sultanım diyerek içerei girdim annem - Aç misin oğlum ? Dedi - Yok anne saol aç degilim dedim ve merdvenlerden cikarak odama girdim ve yatağa uzandım .

Telefonumun melodisi odada yankılanırken Sinemin aradigini fark edip hemen açtim .

-Selam Nasılsın bakalım.

- İyiyim sen nasılsın dedim sesim samimiydi.

- Bende ne yapiyim annemin yanında bekliyorum dedi.

-Durumunda bir gelişme varmı dedim .

- 2 güne taburcu olucakmış dedi .

- Hmm bir gelişme olursa haber ver benim şimdi kapatmam lazım gorüsürüz dedim .

- Görüşürüz diyerek telefonu kapattı sinem .

Akşam saat 1.00 ı gosteeiyordu ve ben artık kapanmaya hazır gözleeimi kapattim . Ertesi gun uyandigimda başım felaket ağriyordu ve buda benim icten ice sinirimi bozuyordu . Hemen banyoya girip kapiyi kapattim . Elimi yuzumu dişlerimi guzelce temizleyerek aşşağıya indim .

- Günaydın anne dedim sesim çok sıcaktı . - Günaydin evladim geç birşeyler ye dedi - Tamam diye mırıldandıktan sonra bir yeşil zeytini ağzıma atarak evden ciktim tam o sırada apartmanda kızı taciz eden bir adam gordum !!



Oy vermeyi unutmiyalim :)) bence eğlenceli bir bolumdu umarim sizde sevmişsinizdir

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AslanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin