Salam bu yazdıqlarımı oxuyanlar.Men size öz heyatımdan misal gösdererek
size özünüze qalib gelmeyi, heyatı başa düşmeyi ve ileri ye doğru irellemeyin yollarından danışıacam.Bu hekayemi "ROCKY" filminde Sylvestr Stallone nin türkce dublaj olunmuş sözleri ile başlamaq isdiyirem:
"Dünya hep güllük gülüstanlıq bi yer diyildir,acımasız ve kötü bi yerdir.Ne kadar güclü olmanın önemi yok izin verirsen seni dizlerin üstüne çökeltir ve sonsuza kadar orda kalmana sebep olur.Sen ben hiç kimse hayat kadar güclü darbe vuramaz,ama esas olanı ne kadar güclü vurmak diyil esas olan aldıqın o darbelerden sonra irellemeye davam edib edememekdir"
Men texminen müeyyen sebebler özünden heyatımın bir neçe ilin özüme qapılmış,tenbel,heyatdan sıxılmış ve heyatda heç kim olduğumu sanaraq keçirmişem.Hetta bir gun aqır iş gunum olmuşdı,ömrümde heç vaxt amma heç vaxt bu qeder yorulmamışdım.Amma buna reğmen isdesem hele bir neçe kilometirde ac ve susuz yeriye bilerdim.Lakin bir defe butun gunu heç ne elemezken,demek olar ki 5-6 saatımı yataqda uzanaraq telfon ve bu kimi şeylernen başımı qarışdırarken hemun gun axşam heyatdan o qeder usanmış o qeder bemişdim ki hetta bir dağı bele aşmağa gucum olarken yerimden terpene bilmirdim ve özüm barede nifretle düşünerek bir sualı verirdim."NİYE MEN?"
Eslinde bir o qederde heyatım çetin olmuyub amma men e gore çetin idi hem de çox çetin.başqalarının bir şeye anında nail olduğu halda menim hemin şeye nail olmaqım üçün aylarla ve ya illerle çalışmaq,dotlarım ciblerinde hetta 100 manat gezdirerken menim cibimde 20 qepiyin bele olmaması,atamın rehmete getmeyi duzdu dostlarımın bezilerinin de menim kimi atası olmasa da evezinde onun arxasında daim duran dayısı qohumları ve s......Menimde qohumlarım var amma menimçün hardasa yox kimi şeydiler bezileri bezileri ise mendende 5 beter gundedi....neyse......men belece heyatdan sıxılarken, gunumu internettle falan yola vererken bir gun motivasiya videosu izlemeye qerar verdim ve ozaman yuxardakı sözleri deyen "Rocky" Sylvester Stallone nezerimi çekdi,o videonu izledikden sonra içimde nelerse deyişdi.bilirdim ki bu bir anlıq hisdi ve yaxın zamanlarda o sonecek amma bu defe o hiss sonse bele onun ardından getmeye qerar verdim.
Bezen bir şey eliyersiz ve mutleq kimse sizin buna qarşı hevesinizi öldürmeye çalışar.(aranızda bele şeyler başına tez tez gelen varsa yorumda "+" atsınlar").Bele hallar menim tez tez başıma gelir bele olduqda eveller bir qeder hemin isdeyimin ardınca geder ve 1 saat keçmezdiki hemin isdeyimden el çekerdim.Amma size bir şey deyim ve bunu heç vaxt unutmuyun:
"-Sizin bir xeyalınız var ve onu qorumalısınız.İnsalar bir şey eliye bilmezler ve sizinde bacara bilmeyeceyinizi söylüyerler.Eger bir şeyi isdiyirsense onu gedib zorla almalısan ve sonunda isdeyim yere gele bilmedim sebebi oydu,buydu ve ya her hansı biriyde deye bilmessen,çünkü bunu qorxaqlar eliyer ve sen bele deyilsen en azından buna inanmalısan"
Ve bir şeyi de unutmayın:"Allah heç kime çeke bildiyi yükden artıq yük vermez"
Daha yaxşı mövzularla davam edecek.Fikirleriniz ve ya aranızda yuxarıda yazdıqım kimi adamlar varsa yorumda bundan behs ede bilerler ve ya öz suallarını vere bilerler.
Özünegüven,heyatta öz yolunu tapmaq ve ümümıyyetle yuxarıda yazdıqlarımla baqlı mövzu istekleri varsa yorumlarda behs ede bilerler.
OXUDUĞUNUZ ÜÇÜN TEŞEKKÜRLER