~IT'S ME~

17 1 2
                                    

Hey people! Ja het eerste deel gaat dus over mij. Het klinkt echt selfish als je het zo zegt... ach ja. Ik zal hier wat over mezelf vertellen.

Nou, ik ben dus Sloane, ben 14 en een half jaar en woon ik een klein boerendorpje genaamd Budel. (Niet opzoeken a.u.b.). Nou ik speel bij de volleybalclub vc Ledûb (Budel omgedraait... wat orgineel -.-). Ik ben lichtelijk agressief en vaak ook nog eens gehumeurd ook (mooie combinatie Sloane...). Oh ja en bij volleybal speel ik in de B-klasse team 2. Da's eigenlijk niet supergoed omdat we 7 damesteams hebben duss... in andere woorden ik ben niet bepaald goed. Mijn bijbaantje is oppassen bij de buren, lekker makkelijk haha. Ik ga na de vakantie (ik heb nog 2 weken!!!) naar 3 VWO TTO. En je kunt me geen nerd noemen, want dat ben ik niet. En dan ga ik in april naar Dublin met het vliegtuig!!! Okay... ik heb nog nooit gevlogen, maar dat ligt niet aan mij maar aan mijn vader, want die heeft dus hoogtevrees -.-

Ik heb een hele bucketlist van dingen die ik nog wil doen (ff serieus, die is echt lang).

Ik ben van adel aan de ene kant (Exalto d'Almaras, klinkt chique hè? Okay het is nu gewoon Exalto maar dan nog). En ik ben familie van Columbus aan de andere kant van mijn familie, nou ja het is eigenlijk dezelfde kant maar dan van mijn oma en die andere is van mijn opa (ik maak het niet veel makkelijker om te lezen hè?). Aan de kant van mijn vader ben ik familie van twee mensen die vermoord werden (gebroeders Looijmans) in de oorlog, vlak voor de bevrijding, omdat ze dachten van 'Hey, laten we een trein ontsporen.'

Mijn familie is echt vreemd, ze doen dingen waarvan je denkt 'Argh waarom is dit mijn familie?'. Ze zijn wel supergezellig. Ik zal ff uitleggen waarom mijn familie vreemd is. Mijn oma slaat wespen uit de lucht met blote handen (ze komt uit de rimboe (SU) maar dan nog?!), mijn oom heeft een kast in elkaar gezet met plakband... en nou ja... mijn hele familie is eigenlijk zo.

Een van de ergste beloftes die ik eigenlijk heb verbroken is die met mijn overgrootopa Waldo (Wally) Moniz. Ik had hem beloofd dat ik naar Suriname kwam vóórdat hij doodging. (Hij was namelijk al 85 toen ik deze belofte aan hem maakte). Maar ik ben nooit naar Suriname gegaan en nu is hij eigenlijk al 3 jaar dood. Sorry ik moest dit even kwijt...

Een van mijn grootste passies is dansen, waar ik dus mee gestopt ben. Ik zal even zeggen waarom: Ik was dus 13 jaar en ik ben niet echt super in dansen, dat geef ik toe. Maar toen werd ik opeens samengevoegd met een andere groep en die waren 23. Ik vond dat dus niet bepaald fijn en toen hadden ze me ook nog voor de keuze gezet volleybal of dansen? En omdat ik toch iets verslaafder ben aan volleybal, ben ik na 10 (!!!) jaar dansen, echt gestopt met lessen volgen. Ik dans nog steeds in mijn vrije tijd op mijn kamer waar niemand me kan zien XP.

Een andere grote passie is tekenen, en ik wil nou niet horen 'Je bent wel goed!' van bepaalde mensen die mijn tekeningen hebben gezien, want dat ben ik niet! Ik zal even wat ik kan op het tekengebied: bloemen, ogen (en dan ook maar 1 oog...) en dingen overtrekken. JA DAAR HOUDT HET RIJTJE MEE OP! Oh ja en ik kan landen natekenen, ik bedoel dus je pakt een kaart en je gaat het land natekenen. Hier houdt het mee op. Maar ik vind het wel leuk om te doen.

Nog een passie (wanneer houdt het op) is gitaar spelen. En dat is ook zoiets waar ik niet echt goed in ben XP. Ik kan het intro van Beat It, een paar liedjes van P!nk, Het is een Nacht van Guus Meeuwis en Hot 'n Cold van Katy Perry. Ik kan geen barré's (of hoe je het ook schrijft) dus dan vallen er heel veel akkoorden af. Ik geen noten lezen (Sloane wat ben je toch weer eens goed bezig) en hier houdt mijn verhaal over gitaar ook op.

Okay, dit was het voor nu over mij, ik denk dat je wel een redelijk goed (of slecht) beeld van me hebt gekregen en de volgende keer komen mijn vriendinnen er ook in hoor! Ik ben jullie niet vergeten! Als je vragen hebt moet je het gewoon in de comments vragen, ik zal kijken of ik ze kan beantwoorden.

CU

Sloane

♡Just Sloane♡Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu