Het is maandagochtend, de wekker gaat, 'weer een nieuwe schooldag' zucht Tess. Tess staat op en eet niks, ze heeft anorexia en durft niks meer te eten al is het maar 1 calorie. Ze kleedt zich aan en gaat richting het huis van Anna, waar Anna en Joëlle wachten en ze fietsen naar school. Tess zegt: " Daar staan ze al weer , om me maar weer de grond in te werken, zien ze niet hoeveel pijn het me doet" Anna zegt : " Gewoon negeren , je hebt ons, laat ze lekker ze willen alleen je aandacht."
Pov Tess
Ik denk bij mezelf ja mijn aandacht hebben ze hoor, maar tegelijkertijd denk ik hoe kunnen Anna en Joëlle niet zien dat ik echt kapot ga. Ja oke ik draag lange mouwen om mijn geheim te verbergen maar hallo het is april en 21 graden dus ja. Oh gelukkig daar zie ik Remco al.
Pov Remco
Tess zegt heyy bae maar ik vind het maar wat vreemd dat ze lange mouwen draagt. Zou ze... nee dat kan toch niet. Maar hoe kom ik er achter. En hoe vertel ik het haar dat ik het weet. Oh jullie denken hoe denk ik meteen daaraan. Ik ken van vroeger een meisje die ook zoiets deed.
Ik hoop echt dat ze dat niet maar ja... weet je ik laat het verlopig even en ga gewoon gezellig met dr doen.Pov Tess
Gelukkig, of nouja gelukkig, vraagt hij niet waarom ik lange mouwen draag. Het zijn eigenlijk 2 redenen. De anorexia zorgt ervoor dat ik het nogal koud heb en ja... de automutilatie verbergen.
Ik wil het ze wel vertellen, maar durf het niet. Bang dat ze me raar vinden. Bang dat Remco zich schaamt voor mij. Ik zie wel dat Anna en Joëlle ook allebei nog lange mouwen dragen in de vorm van een vestje maar toch, misschien valt het op dat ik een topje met lange aan heb.Heey allemaal, dit verhaal is gebaseerd op wat ik zelf heb meegemaakt , ik ben in dit verhaal Tess dus ja... Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Xx Fat Elise
JE LEEST
Littekens
Ficção AdolescenteTess is een meisje van 15, ze heeft het moeilijk, maar probeert dr sterk te houden. Maar ze heeft een geheim... die ze maar met 2 vriendinnen die ze in het echt kent deelt en met haar vriendje, wat ze echter niet weet is dat 1 van die 3 , hetzelfde...