Bölüm 6 - Kafe

431 34 14
                                    

Mediadaki şarkıyla okuyabilirsiniz. İyi okumalar ^^

Evren bize oyun mu oynuyor ??  Nasıl bir şansla onunla aynı sırada oturmayı başardım acaba -,-

Zil çalmıştı o Sunggyu'nun yanına ben ise Qri'nin yanına gittim. Sunggyu'nun yanında oturuyor diye mutluluk kusuyordu resmen. Onun bu hali garibime gitse de komikti. Ders boyunca ne ben Myungsoo'yla konuştum ne de o benimle.

''Tamam şimdi anlat bakalım geçen gün Heri ile neden kavga ettiniz??''

Kısaca olanları anlattım ve anlattıkça onu yolma isteği daha da artıyordu. Biraz durduktan sonra sakinleşti ve bir şeyler anlatmaya başladı. Anlattıkları beni güldürüyordu. Sunggyu'dan ve ondan bundan konuştu. Sonra sınıfa girdik ve tekrar yerlerimize geçtik. Myungsoo da gelip oturdu. Hoca içeriye girdi.

''Sıra arkadaşlarınızı iyi tanıtın sizlere form dağıtacağım ve dolduracaksınız.''

''Ah cidden '' dedi bıkmış bir ifadeyle.

''Bende çok hevesli değilim ama yapmak zorundayız.'' dedim . Ve kağıttaki soruları okumaya başladım.

''Sıra arkadaşınız nasıl biri ?'' bu nasıl soru. ''Ukala.'' dedim fısıldayarak ama pek başarılı olduğumu sanmıyorum.

''Ne? Ukala mı?? Ben ukalaysam sen de sapıksın o zaman. Hep bana bakıyorsun.Yoksa seni demi büyüledim?'' 

''Egoist. 1.'si ben sapık falan eğil hem sana baktığımı da nereden çıkardın? 2.'si ise fazla egoistsin hatırlat da bu soruya cevap olarak bunu da ekleyelim.'' son cümlemde onu sinir edecek bir gülüş attım o ise çok komik dercesine bana ters ters bakıyordu.

Qri'nin ağzından ;

''Tamam o zaman bugün hep beraber gideriz kafeye.'' Sunggyu ile birlikte kafeye gidecektik ama Jiyeon'u da ikna etmem lazımdı. Biliyordum ki eğer onlarla beraber kafede buluşacağımızı duysa kesinlikle gelmek istemeyecek. Bu yüzden ona küçük  bir yalan söylesem beni öldürecek değil ya ama Jiyeon bu ne yapacağı belli olmaz ondan her şey beklenir -,-

Jiyeon'un ağzından ;

Kısa bir süre sonra zil çaldı ve Qri ile birlikte eve doğru yürümeye başladık . Evlerimiz birbirine çok uzak değildi bu yüzden beraber gidip geliyorduk.

''Jiyeon-ah beraber kafeye gidelim ne dersin ? Tabi bir işin yoksa.'' Qri bunları aegyo yaparak söylüyordu ki çok sevimliydi. Aslında kafeye gitmek fena olmazdı aslında.

''Tamam işim yok annem de büyük ihtimalle geç gelir zaten gidebiliriz.'' dedim ve gülümsedim.

Akşam üzeri gidecektik bu yüzden fazla zaman vardı. Eve gittim ve duş alıp çıktım saat 5'e geliyodu ne ara bu kadar zaman geçti diye düşünüp üzerimi değiştim. Media'daki kıyafetler ^^  Saçlarımı topladım ve aşağıya inip ayakkabılarımı giydim . Hava biraz estiği için üzerime hırka aldım ve çıktım Qri köşede beni bekliyordu yanına gittim ve beraber otobüse bindik.

Sunggyu'nun ağzından ;

''Hazırlan gidiyoruz''

''Nereye?'' 

''Kafeye hadi arabanın anahtarlarını aldım aşağıda bekliyorum.'' 

''Kafede ne işimiz var?'' dedi. Bazen bu çocuğun aklından şüphe ediyorum.

''Myung saçma sapan sorular sormayı kesip gelecek misin??''

''Peki tamam geliyorum.''  dedi ve beraber arabaya bindik. Kafeye geldiğimizde daha gelen yoktu. Bir masaya geçip oturduk. Ardından biraz zaman geçti.

''Neden sipariş vermiyoruz yoksa beklediğin biri mi var?? '' başımı salladım ve kapıdan gelenleri gösterdim.

Myungsoo'nun ağzından ;

Jiyeon ve Qri geliyordu.Ne? JİYEON MU ? 

''Ne yani Sunggyu Jiyeon ve Qri'yi mi çağırdın . Neden baştan söylemedin ki gelmezdim.''

''İşte bu yüzden söylemedim.''

Jiyeon'un altında şort vardı. İçerideki oğlanlar ona bakıyordu bu durumun pek farkında olmamalıydı.Neden onca kız varken o?? Bu soruyu bir de kendime sormam gerektiğinin farkındayım. Neden beni bu kadar ilgilendiriyor ki . Olum Myungsoo kendine gel. Sadece sıradan bir kız o kadar.

Jiyeon'un ağzından ;

Qri elini kaldırdı ve birine selam verdi. Selam verdiği kişinin kim olduğunu görmek için başımı çevirdiğimde karşımda oturan Myungsoo ve Sunggyu'yu gördüm. NE MYUNGSOO MU ? ONUN BURADA NE İŞİ VAR ?? Küçük çaplı bir şok yaşadıktan sonra kendime geldim ve Qri'ye döndüm.

''Qri neden bana onlarında burada olacağını söylemedin. Sunggyu iyi bir çocuk biliyorum ama Myungsoo niye ?? '' sesimi ne kadar kontrol etmeye çalışsam da bir fark yoktu. Üzerimde olan bakışları hissettiğimde etrafa baktım ve herkes bana bakıyordu. '' Ne '' dedim. Bunun üzerine herkes bakışlarını çekmişti. 

''Qri size iyi buluşmalar ben gidiyorum.''

''Jiyeon lütfen bu seferlik benim için kalsan olmaz mı ?? Biliyorum söylememekle hata ettim ama fazla abartıyorsun birini öldürmedim ya.'' Bir süre öylece ona bakarken kabul etmek zorunda kaldım. Fazla abarttığımın bende farkındaydım ama isteyerek olan bir şey değildi bu.

''Tamam ama sadece yarım saatliğine.'' başıyla onayladı ve yerlerimize oturduk.

Sunggyu selam verdi bende ona selam verdim ama Myungsoo'nun ağızını bıçak açmıyordu. Siparişlerimizi almak için bir kız geldi ve Myungsoo'ya durmadan bakış atıyordu. Myungsoo ise ona pas bile vermiyordu. İşte benim er- Bir dakika Jiyeon kendine gel ne oluyor. Yine saçma sapan konuşmaya başladın. Kendine gel. Qri ile Sunggyu birden okuldaki formlardan laf açtığında Myungsoo bana bakıp ''Sapık '' diye fısıldadı ve sırıttı. Ben ise ona '' Seni öldüreceğim '' bakışları yolluyordum. Yarım saatten fazla bir vaktin geçmiş olduğunu farkettim ve kalktım.

''Benim kalmam lazım. Saat de geç olmaya başladı zaten.'' dedim ve ayaklandım. O sırada Myungsoo da ayağa kalktı ve  '' Benimde gitmem lazım. Hem senide evine bırakırım.'' göz devirdim ve kafeden çıktık. Yürüyerek yoluma devam ediyordum ki.

''Binmeyecek misin ??'' dedi ve kafasını camdan çıkardı.

''Binmeli miyim?? Kendim gidebilirim.''

''Peki sen bilirsin. Ama bu şortla buradan öyle kolayca eve gidebileceğini sanmıyorum bu yolda fazla serseri olur otobüste zor bulursun.'' istemeden de olsa bu lafları beni korkutmaya yetmişti hem şortum da ne vardı?? arabanın kapısını açtı '' Biniyor musun?'' dediğinde başımla onayladım ve arabaya bindim.

''Noldu yoksa kafedeki kızın bakışları hoşuna gitmedi mi?'' Ahh neden herşeyi anlayabiliyor.

''Egoistsin işte -,- Hem banane .'' dediğimde sırıttı. Gelmiş olmalıydık ki araba durmuştu.

''Teşekkürler Bay Egoist'' dedim ve arabadan indim.


Bu bölümde ağızdan ağza gezdim resmen biliyorum dfjkasdf Bu sefer uzun yazdım bence :D Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın yeni bölüm için okuma sınırı koymayı falan düşünüyorum.

♡ MY LOVE ♡ [Askıda]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin