Bölüm 8 - Çatı

372 29 4
                                    

Flashback

''Bir daha ona yaklaşmayı sakın deneme!''

''Bu da ne demek?''

''Anlama özürlüsü müsün yoksa başka dille anlatmamı ister misin?''

''Çok olmuyor musun? Jiyeon'a yaklaşıp yaklaşmayacağımın seni ilgilendireceğini pek düşünmüyorum. Şimdi çekil git.''

''Eğer ona yaklaşmayı dene..''

''Ne olur ?''

''Bu olur.''

Myung sinirle Junhyung'un yüzüne yumruk attı. Yumruk karşısında Junhyung biraz sersemlemişti. Junhyung'u yakalarından kavrayıp sırtını duvara yasladı.

''Yeni birine göre fazla cesursun.'' Junhyung kanlı ağzıyla sırıttı ve Myung'a geçirdi. Kapıdaki izleyen kalabalığı gördü ve Myung'u yakalarından tutup kapının önüne fırlattı. Myung kafasını kaldırdı ve ona endişeyle bakan gözlerle buluştu.''

Flashback son..

''M-MYUNGSOO!!''

Myungsoo kanlı ağzıyla yerde yatıyordu. Junhyung'un da ondan bir farkı yoktu.

''Ne oluyor burada?'' 

Junhyung sırıtırken ağzındaki kanları eliyle temizlemeye çalışıyordu.Tekrar vurmak için hamle yaptığında Jiyeon önüne geçti.

''Yeter!'' 

Jiyeon'un Ağzından ;

Sunggyu'dan yardım alarak Myungsoo'yu yerden kaldırdım. Onu revire götürmek için ısrar ediyordum ama her seferinde bir şeyi oladığını söyleyip geçiştiriyordu. Sunggyu'nun zoruyla ikna olup revire gimiştik.

''Ben ilgilenirim siz derse girin 3 kişi onun başında saçma olur.'' Sunggyu ve Qri dediğimi onaylayıp çıktılar.

Yazar'ın Ağzından ;

''Qri bir sorun mu var?''

''Ben sadece biraz korktum.''

''Neden?''

''Bilmem. Sadece ilk günden bir öğrencinin ağrıza çıkarması biraz korkutucu.Onunla kavga eden sen olsaydın gerçekten çok kor-'' Qri gözlerini ayırarak ağzını kapatmıştı. İçinden kendine küfür ediyordu.

''Ne?''

''H-hayır, hayır ben bir şey demedim yani yanlış duydun.'' Qri paniklediği için saçmalamaya başlamıştı.

''Beni beğeniyor musun yoksa?'' Sunggyu'nun bu soruyu sırıtarak sorması Qri'yi utandırmıştı kafasını başka yöne çevirdi ve hızlıca yürümeye başladı.

Sunggyu içinde ''Aigoo çok tatlı '' diye geçirdi  (jfdkgdfjgl)

''Ya nereye gidiyorsun?''

Jiyeon'un ağzından ;

İlacı pamuğa sürdüm ve elimi yarasına uzattım.

''Ben hallederim sen git.'' oldukça soğuk söylemesi beni tereddüte düşürse de devam ettim.

''Hayır, halledemezsin bu yüzden ben yapacağım.'' Elimi yarasına uzattım ve silmeye başladım. Kaşlarını çatıyordu.

''Acıdı mı ? Ahh.. Daha dikkatli olacağım. Özür dilerim''

''Hayır sorun değil.'' yaralarını temizledim ve bant yapıştırdım. Bu sefer de başını tutuyordu.

''Başın mı ağrıyor ? Ağrı kesici alıp geleceğim biraz bekle.'' ayağa kalktığımda kolumdan tutarak beni durdurdu.

♡ MY LOVE ♡ [Askıda]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin