Nu vreau sa periclitez baietii (barbatii in general) in aceasta " carte" ,dar dragii mei uneori sunteti atat de prosti incat mai si semnalizati.
Deseori vad aceste fete de 14-15-16 ani care 'sufera' dupa relatii. Nu ca eu as fii mai mare insa am o gandire cu totul diferita. De ce sa ti la o persoana cand te poti iubi pe tine? De ce sa depinzi de o persoana ? Cand poti depinde de tine.Gandeste te daca il faci pe 'el' punctul tau de sprijin cand v a pleca ce vei face? Te v a durea, vei suferi ii vei face pe cei din jurul tau sa nu te mai recunoasca.
Pentru ce? Pentru o copilarie?
Nu vorbesc prostii am tinut si eu la persoane si am regretat, dar m am ridicat si l am calcat in picioare. De ce? Pentru ca nimeni nu are dreptul sa treaca peste inima si orgoliul tau ca pe tarlaua lu masa.
Pur si simplu sunt sentimentele tale , ALE TALE! Daca tu vrei sa iti bati joc de ele este problema ta. In schimb nimeni nu are voie. Trebuie sa fii o scarba cand vine vorba de ceva ce iti apartine , daca nu vrei ca lumea sa te ia drept proasta si sa faca din inima ta bulevard.
Gandeste te esti frumoasa , desteapta poti face absolut orice , lupta pt 'lucrurile' tale si cui nu ii convine vorba aia " casa este a mea usa este a ta" .
Odata ce ai pierdut ceva ce este al tau greu il mai recuperezi ,de ce? Pt ca a fost de la inceput al tau nu te ai chinuit sa il dobandesti , si nu stii cum sa il castigi.
Aici intervine "razbunarea" partea mea preferata dintr o relatie :).
A te razbuna este o arta un joc ...al face pe cel de langa tine sa creada ca te conduce in timp ce tu te joci cu mintea lui.
Aici intervine si istețimea , pt a te putea razbuna trebuie sa treci de toate fazele gen " il iubesc", " e viata mea"...etc.
Odata ce vrei sa te razbuni nu mai exista " noi" , " voi" in momentul in care ai ales sa o iei pe calea razbunarii renunti la el GATA .
El pentru tine nu mai reprexinta decat o jucarie de distrus in cel mai genial mod.
-----------------------------------------------------------------
Hei dragilor acesta este primul paragraf, insa distractia urmeaza de acum in colo :)