2.

17 0 0
                                    

Unde ramasesem la barbatii destepti :)
Hmm mult de munca , cu ei deoarece anticipeaza foarte usor unele situatii in care noi femeile vrem sa ii punem.
In primul rand la el razbunarea nu va insemna sa il faci de ras sau ceva pt el asta este un lucru neinsemnat. Ba chiar iti va rade in fața.
Pt a reusi sa faci un baiat (barbat) destept sa sufere trebuie sa ii gadili orgoliu , ei de obicei sunt posesivi ca si turcii , nu le place sa li se ia ce in capu lor le apartine de drept cum at fii o fata.
Tu trebuie sa faci in felul urmator sa ii arati ca nu iti pasa nu te detasa de prietenii lui din potriva vb mai mult cu ei fai sa te prefere pe tine in locul lui. Organizeaza escapade impreuna cu ei , pe el nu il exclude dar comporta te de parca el nu ar fii prezent acolo cu voi. Il va durea pana in maduva oaselor cand va vedea ca il ignori.
Al doilea pas: nu vorbii de ' viitori' de fata cu el te va crede o tarfa ieftina. Fa l sa realizeze singur ca ai pe altcineva. Gen urmatoarea situatie.
Sunteti intr un bar ( tu, el , si prietenii lui) mai intai fai ochii dulci unuia dintre prietenii lui asa ii fortezi mana sa te abordeze. Dar nu foarte vizibil incat sa vada si el. Stii gen pui mana din greseala peste a lui urmata indeaproape de o privire tandra. Iar cand asa zisul lui prieten vine la tine sa te ' agate' condul usor spre fostul tau sau atragei atentia incat sa vada momentul in care tu in respingi spunandui ca ai iubit. El va crede ca despre el este vb , dar se va insela.
Tu vei ruga o prietena sa iti dea mesaj fix cand vei lasa telefonul langa fostul cu ecranul deschis normal :) mai intai incropesti si o discutie intre tine si asa zisul 'el' dc? Vei vedea.
Dupa ce lasi telefonul cu o scuza banala gen ' merg sa imi pudrez nasul :))' sau in cazul meu sa beau o bere :))). Pleci si lasi ispita fix in fata lui . ca planul sa mearga trebuie sa mai ai un telefon la tine prin care o vei anunta pe prietena ta cand sa iti dea mesaj. Dupa ce ea iti trimite un mesa gen " ce faci iubita? " sau ceva de genul. ( sa nu uiti sa o treci cu nume de baiat si cu poza de baiat , scz ma simteam obligata sa spun asta) .
Dupa ce a trimis mesajul , fostul v a fii curios sa vada ce mesaj este cand va vedea ce scrie va fii de o mie de ori mai curios si va citi in conversatii. Dupa trimiterea mesajului mai stai maxim 5-6 min in baie sa nu apuce sa citeasca tot.
Te vei intoarce brusc. Cand te va vedea va lasa telefonul jos atunci tu il vei lua si vei vedea in istoric daca a deschis sau nu mesajul. Daca da , gata deja este rupt de gelozie :)))
Isi va pune multe intrebari cu legatura la relatie si va fii gelos , iar atunci tu vei putea sa faci ce vrei din el

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 18, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

#RevengeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum