1.

22 0 0
                                    

Mai intai faci o mica recapitulare a relatiei cum a decurs prostii dastea.
In primul rand trebuie sa ii reanalizezi toate gesturile, cuvintele ...etc.
Orice ar putea sa te ajute impotriva lui.
De preferat ar fii sa te rupi complet din 'lumea lui'. Nu uita barbatii nu gandesc asa de mult ca si noi , am auzit multe fete zicand " si daca zice ca? " frate barbatii nu vor sa para chiar sunt exact asa cum se afiseaza. Ca se mai dau ei smeii asta este alta poveste.
Nu uita baietii cuminti si la locul lor sunt cei mai pericolosi , mai bine unu guraliv si prost , dar macar stii cum e, decat unu despre care nu prea stii nimic si sa te trezesti intr o zi ca iti tranteste vreo bomba de aceea mega galaxica de te da cu cracii pe sus.
Pt a putea sa clarifici unele lucruri nu trebuie sa ramai in asa zisul ' tablou' trebuie sa iesi din decor si sa privesti cu mintea cele intamplate.
Sa nu te sperii cand vezi un barbat ca fuge efectiv de tine. O face pt ca ii este frica sa isi asume unele greseli , este mai usor sa pleci , sa te prefaci ca nu s ar fii intamplat nimic , decat sa iei taurul de coarne si sa il spatamesti.
In niciun caz sa nu ii arati ca suferi. Asa il faci din bou, taur.
Trebuie sa fii inpartiala , nepasatoarea. Cine a spus ca indiferenta doare a fost un geniu.
Crezi ca daca vei sta ca proasta in pat si vei plange se va rezolva ceva? Nu.
Vei inrautati situatia, te vei descuraja si te vei pune singura in genunchi in fata situatiei.
Ceea ce nu trebuie , tu trebuie sa te ridici deasupra ei (situatiei) dupa ce te- a lovit ca o tarfa sub centura si sa ii spui respectuos " lovesti ca o zdreanta". Ce atata zmiorcaiala pt un cacat de relatie? Draga mea dupa barbatii si autobuze sa nu alergi niciodata mereu v a veni altul.
Mama si cand le mai vad pastea care sufera maxim de ele imi vine sa le rup cu bataia .
Pai da ce p***a mea , si eu am fost urata dar urata rau si acum sunt frumoasa , si? Ce am de castigat? NIMIC! Ba chiar din potriva atrag mai multe scursuri fara coloana vertebrala.
Bai fetitelor nu s a invetat frumusetea la voi si nici nu moare odata cu voi nu mai suferiti atata dupa bani si frumusete ca se duc. Si atunci sa va vad cat de ' regine' va mai vedeti.
Adica sincer aici nu numai baietii gresesc pai in cacat si eu daca as da de o parasuta dasta mi as bate joc de ea in draci :).
Prea multe suferinde.
In orice caz daca dai de unul destept ai mult de munca , cu el da nu unu dasta care se da destept dar defapt e un terminat.
-----------------------------------------------------------------
Hei urmatorul paragraf urmeaza :*

#RevengeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum