~1.BÖLÜM~

40 4 0
                                    

MULTİMEDİA:MEDİSON
ARKADAŞLAR KARAKTERİN ADI [MEDİSON]ÜNLÜNÜN GERÇEK ADIYLA AYNIDIR [BU İSMİ ÇOK SEVİYORUM]VE BU ARADA MEDİSON STAR KAREKTERİNİN ROLÜ :MEDİSON BEER 'DİR
MULTİ'DEKİ ŞARKI ÇOOK GÜZEL MEDİSON BEER SÖYLÜYOR

~''Kızım hadi uyan''diye beni dürten anneme sırtımı döndüm ve nutellalı rüyama tekrardan giriş yaptım.
~''Medison kızım kime diyorum ben hadi, bak bugün okulun ilk günü!''
~''ANNEEE NİYE BENİ ERKENDEN UYANDIRMADIN YAA''bağırmaya başladım ve altıma kısa bir şort üstüme ise askılı bol lila tişot geçirip altınada şortum siyah olduğu için siyah vanslarımı giydim ve saçımı yarım yamalak taradım ve ayak üstü kahvaltımı edip annemin yanaklarını sulu suluu öpüp ''Hadi ben gittim anne''diye bağığırıp çantamı tek omzuma takıphızlı adımlarla okula yürüdüm okul çok yakınımızdaydı yürüsen 5 dakika koşsan 2~3 dakika olduğu için yürümeye başladım. Neyse işte Ben MEDİSON STAR aslında AMİRA YILDIRIM yani ismimi dikkat çekmemek için değiştirdik e tabi annemde öyle annemin adı ise İSABELLA STAR 18 yaşımda olduğum için ismimi değiştirmek çok zor olmadı neyse işte önceden Adana'da yaşıyorduk ve 6~7 yakın arkadaşım vardı ve bir sevgilim ve benden bir kız için ayrıldı ve erkeklere güvenim bitti neyse işte ayrılınca arkadaşlarımla ayrıldım birazcık fazla kırıcı sözler söyledim ama ben sinirlendiğimde kendimi tutamayanlardanım maalesef.. ve bu yüzden ayrılmam çok kolay olmuştu zaten akrabalarımızın bir taradifı İstanbul bir tarafı ise İzmir'deydi  zaten...

MERHABALAAAR BU BENİM İÇİN BİR DENYEİM UMARIM OKUYUP BEĞENENLER OLUR

BU BÖLÜMÜ OKUYANLARA:BİLİYORUM ÇOOK KISA OLDU AMA HEM BİRİNCİ BÖLÜM HEMDE TANİTİMSI GİBİ BİR ŞEYDİ...
UMARIM OKURSUNUZZZ...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 26, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TÜRK KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin