1.Niste urme misterioase

257 16 8
                                    

*Cling-cling*

In sfarsit s-a sunat.Ora de istorie a fost plictisitoare.M-am intors spre prietena mea Sophia..era ceva la ea schimbat azi poate parul ii statea mai bine sau hmmm nu stiu.Dupa ore ne-am refugiat cu mai multi prieteni in locul nostru preferat subsolul scolii.Stiu ca suna ciudat dar acolo ne simtim noi cel mai bine,ceva misterios parca ne atrage.Am stat acolo ore bune vorbind despre excursia care urmeaza sa o facem la munte cu cortul.Derek(unul dintre prieteni nostri)urma sa isi ia carnetul de conducere deci gata nu trebuie sa ma mai rog de tata sa ne duca.

Pe la ora 7.30p.m. era la mine in camera.Ma uitam in oglinda si vedeam o fata mare de 17 ani si jumatate care avea o viata de oras minunata cu niste prieteni adorabili si niste parinti super.

*bazzz-bazzz*

Era Sophia:

-Hei!Ce faci?

-Hei!Bine uite te-am sunat sa iti spun ceva foarte important.Stii dupa ce ai plecat acasa am mai ramas cu Matt(un alt prieten)putin si am observat niste urme ciudate pe peretii subsolului seamanau cu semne de cruci sau ceva...

-Wow!Am putea sa mergem maine de dimineata sa ne uitam mai atenti poate cine stie descoperim ceva!!Sincer in acel moment mi se parea ciudat ce am spus pentru ca nu putea fi nimic acolo dar totusi ma cuprinse un fior... 

7:00a.m.

Eram toti in fata liceului.Am coborat usor scarile spre subsolul misterios.Prin geamurile deschise batea un vand destul de racoros.Peretele cu pricina arata ca in filmele acelea de groaza!Urmele erau foarte vizibile nici nu intelegeam cum nu le observasem pana atunci,singurul gand care imi trecuse prin cap era ca s-au facut singure cu o zi in urma dar asta era imposibil...Sophia era rosie la fata parea entuziasmata oarecum desi se tinea strans de mine.Derek isi scoase telefonul si facu cateva poze.O usa se tranti!Speriati de zgomotul pe care l-a facut am fugit pe holul liceului.

Ora 10:00a.m.

Eram la ora de mate.Singurul meu gand erau acele urme ciudate care le vazusem,imi doream sa pot afla mai multe,sa pot stii cine si cum le-a facut.M-am uitat la prieteni mei si se citea parca in ochi aceasi dorinta pe care o aveam si eu.

6:30p.m.

Ne aflam la mine acasa.Ne uitam cu atentie la pozele facute in subsol.La un moment dat am apropiat imaginea mai mult si am observat ceva ciudat...era ceva pe perete cumva in spatele cruci semana cu un...chip al unei persoane dar era usor deformat.Eram din ce in ce mai curiosi sa aflam ce se intampla.Cu singuranta liceul nostru ascundea o poveste foarte interesanta.

7:30p.m.

Ne aflam la subsolul liceului cercetand urmele descoperite.Chipul pe care il vazusem cu o zi inainte in poze era atat de vizibil azi.Am atins usor peretele in zona in care se afla chipul.Era ceva diferit parca usor neted cu niste scobituri in zona ochilor.Orice ar fi fost sau ar fi imitat acea "sculptura" in perete semana perfect cu o fata de om desi usor stafidita.Deodata se stinse becul care lumina incaperea.Ramasesem aproape in bezna.Linistea a fost spulberata de un zgomot ciudat de parca cineva ar fi trantit un obiect foarte greu pe jos.Acesta a fost inlocuit mai apoi de un murmur misterios care venea de la fata din perete.Ne uitam atenti la ea,parca intrasem intr-o alta lume doar noi si ea fara nimic in jur.

*Boom*

O bubuitura se auzi din spre scari.Poate cazuse ceva...ne-am gandit.Ne-am intors spre fata misterioasa si ce sa vezi ochii ei staluceau.Erau ca niste diamante rosii care te orbeau cu stralucirea lor.Inima imi batea cu putere mai sa imi sara din piept.Primul impas a fost sa fug,dar ceva parca ma tinea acolo.Chipul era din ce in ce mai clar parca iesea din perete.Am crezut ca visez,nu avea cum sa fie realitate,cineva ne facea o farsa sau...NU!Nu putea fi real,dar atunci...ce putea fi?Cand am privit-o mai atenta am observat ca isi deschise buzele de parca vroia sa spuna ceva.Se auzea ca un murmur,ca un nume soptit.M-am frecat la ochi crezand ca e o iluzie dar nu era.Soptea ceva...

Blestemul liceului-pauzaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum